Předmět Propedeutika sociologických výzkumů (JJB263)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB263 - Propedeutika sociologických výzkumů, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Sylabus
1. Úvod do předmětu2. Klasifikace výzkumů (tematická, metodologická) 3. Úloha výzkumných agentur4. Reprezentativita v sociologickém výzkumu5. Ekonomie sociologického výzkumu6. Metodologické předpoklady kvalitativního výzkum 7. Pravidla dobrého scénáře8. Metodologické předpoklady kvantitativního výzkumu9. Pravidla dobrého dotazníku10. Zpracování a analýza dat v kvantitativním sociologickém výzkumu11. Zadavatel versus výzkumník12. Specifika sociologického výzkumu firem (B2B)
Literatura
Bauman, Z. Myslet sociologicky. SLON, 1996. ISBN 807419026Disman, M. Jak se vyrábí sociologické znalosti. Karolinum, 2000. 3. vyd. ISBN 80-246-0139-7Giddens, A. Sociologie, 2013. Kapitola: jak klást otázky v sociologickém výzkumuHague, P. Průzkum trhu. Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-917-8Hendl, J. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 2.vyd. Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-485-4Kozel, R. a kol. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Grada 2011. ISBN 978-80-247-3527-6Pecáková, I., Novák, I., Herzmann J. Pořizování a vyhodnocování dat ve výzkumech veřejného mínění. Oeconomica, 2004. ISBN 80-245-0753-6Přibová, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. Grada, 1996. ISBN 8071692999Řehák, J., Řeháková, B. Analýza kategorizovaných dat v sociologii. Academie, 1986Silverman, D. Ako robiť kvalitatívny výskum:praktická príručka. Pegas, 2005ICC/ESOMAR International Code on Market and Social research, ESOMAR, 2008
Garant
Mgr. Anna Matušková, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Anna Matušková, Ph.D.