Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět On-line marketing (JJB267)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB267 - On-line marketing, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Sylabus

Úvod - představení programu kurzu, požadavkyÚvod do světa internetu - minulost vs. budoucnost (u nás/v zahraničí); penetrace českého internetu, srovnání se zahraničím; cílové skupiny na internetu (socio-demo charakteristika), modelové cílové skupiny; ženský vs. mužský internetVyužití internetu v marketingové komunikaci - základní znaky online marketingu (srovnání s offline mrktg - výhody) - proč investovat do online marketingu = efektivita online marketinguNástroje online marketingu: základní přehled, 1. display reklama (bannery)Mikrostránky, webové stránky - trendy; tvorba webu (hlediska: obsahově-informační, marketingové, použitelnost, přístupnost, kreativita a webdesign, usebility testing)Advergaming > gamifikace firemní komunikace, virální marketing, mobilní marketingPermission marketing či tvorba komunit (virtuální světy, blogy, …), sociální sítě (úvod)Sociální sítě a jejich využití v marketingu (Facebook, Twitter, Linkedin, YouTube, Google+)Trendy v online marketingu - mobilní marketing, Marketing 2.0 (3.0…), augmented reality, LBS (location based services) …Performance marketing (SEM, affiliate marketing, PPC kampaně …), direct marketing (emailing)Měření efektivity aneb jak správně definovat cíle? (generické příčiny selhání webu; technické metriky, cílově orientované metriky, specifické příčiny selhání webu)Soutěže, žebříčky, profesní sdružení, asociace, oborová online média - osobnosti - ČR vs. zahraničíPřípadové studie online komunikační strategie, příprava na vlastní projekt dle zadaného briefu

Literatura

Blažková, M. Jak využít internet v marketingu. Grada, 2005Chaffey, D., et al. Internet Marketing: Strategy, implementation and practice.1st edition. Harlow (England): Pearson Education Limited, 2000. Hlavenka, J. Internetový marketing. Computer Press, 2005Janouch, V., Internetový marketing, Computer Press, 2010 Kirby, J. Connected Marketing. Butterworth-Heineman, 2005Kotler, P. - Trias de Bes, F. Inovativní marketing. Grada, 2005Levinson, J. C. - McLaughlin, M. W. Guerilla Marketing for Consultants. Hoboken: John Wiley&Sons, 2005McLuhan, M. Člověk, média a elektronická kultura. Jota, 2000

Garant

Mgr. Eva Máchová