Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Dějiny a teorie marketingové komunikace (JJB270)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB270 - Dějiny a teorie marketingové komunikace, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Sylabus

 I. Marketing v historických a sociálních souvislostechII. Vývoj marketingové komunikace v českých zemích od roku 1918III. Marketingové prostředí (mikro, makroprostředí)IV. Marketingový mix  (s důrazem na komunikaci)V. Marketing v internetovém věkuVI. Marketing 3.0 a aktuální trendyVII. TESTPoslední dvě hodiny prezentace esejů

Literatura

Povinná:viz nahraná literatura+ Horňák P. Reklama:teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie, Verbum, 2010, část druhá, oddíl 2, kapitoly 2.1-2.5 - Historie reklamy na území Československa (k dispozici v knihovně FSV) Doporučená:Bernays, E. L. Propaganda. Brooklyn NY: Ig, 2005Caywood, C. L. The Handbook of Strategic Public Relations & Integrated Communications. McGraw-Hill, 1997Clow, K. E., Baack, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Computer Press, 2008Dahlén, M. (et al.) Marketing Communications: A Brand Narrative Approach. Hoboken: Wiley, 2010Dyer, G. Advertising as Communication. Routledge, 2003De Pelsmacker, P. (et al.) Marketingová komunikace, Grada, 2003Jabloński, A. W. a kol. Politický marketing: Úvod do teorie a praxe. Barrister & Principal, 2006Jowett, G. S., O´Donnell, V. Propaganda and Persuasion. Sage, 2006Karlíček, M. et al. Základy marketingu. Grada, 2013.Karlíček, M, Král. P. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Grada 2011.Kotler, P. Marketing 3.0: from products to customers to the human spirit Wiley, 2010.Kotler, P., Lee, N., Roberto, N. Social Marketing: Improving the Qquality of  Life. Sage,2002Kotler, P., Lee, N., Social Marketing: Influencing Behaviors for Good. Sage, 2008Kotler, P. et al. Moderní marketing, Grada, 2007Kotler, P., Keller, K. L. Marketing management. Grada, 2007Kroutvor, J. Umění ulice: Z dějin plakátu a proměn doby. Comet, 1991Krupka, J. Česká reklama. Bizbooks, 2012Lees-Marshment, J., Strömbäck, J., Rudd, Ch. (eds) Global Political Marketing. Routledge, 2009McNair, B. An Introduction to Political Communication. Routledge, 2003Pincas, S., Loiseau, M. Dějiny reklamy, Slovart, 2009Signitzer, B. (et al.) Using Communication Theory: An Introduction to Planned Communication. Sage, 2000Tellis, G. J. Reklama a podpora prodeje. Grada, 2000Varey, R. J. Marketing Communication: Principles and Practice. Routledge, 2002Vošahlíková, P. Zlaté časy české reklamy. Karolinum, 1999Weinreich, N. K. Hands-on Social Marketing. Sage, 2011   

Požadavky

Podmínky udělení atestu:úspěšné složení testu (test 30. dubna, o týden později náhradní test pro neúspěšné a ty, kteří prokáží, že se se v řádném termínu nemohli účastnit)odevzdání seminární práce na téma komunikační strategie firmy/produktu se závěrečným komunikačním doporučením (téma je schválené vyučujícím, esej cituje relevantní literaturu dle citační normy (http://knihovna.fsv.cuni.cz/jak-citovat), rozsah 4 normostrany), je hodnocen známkou 1,2,3,4. Odevzdání práce do 31.5.2015!výsledná známka závisí na úspěšném odevzdání eseje (podílí se 50 procenty na výsledné známce), prezentaci eseje a úspěšnosti v testu (podílí se 50 procenty na výsledné známce)100-88 b.: výborně 87 - 75 b. velmi dobře74 - 62 b. dobře61 b. a méně: neprospěl/a   kontakt: d.klimes@gmail.com

Garant

Mgr. David Klimeš, Ph.D.