Předmět Interpretace textů marketingové komunikace (JJB275)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB275 - Interpretace textů marketingové komunikace, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Literatura
BARTHES, Roland. Mytologie, Brno : Dokořán, 2003BERGER, Astrhur A. Narratives in Popular Culture, Media and Everyday life. Sage, 1997 ECO, Umberto. Lector in Fabula, Praha : Academia, 2010ECO, Umberto. Meze interpretace, Praha : Karolinum, 2004ECO, Umberto. Teorie sémiotiky ,Praha : Argo, 2009ELIADE, Mircea. Mýtus o věčném návratu. Praha: Oikomenh, 1993 FOUCAULT, Michel. Diskurs, autor, genealogie. Praha : Svoboda,1994FRYE, Northrop. Anatomie kritiky, Brno : Host, 2003HAMAN, Aleš. Úvod do studia literatury a interpretace díla. Jinočany : H+H, 1999HEIDEGGER, Martin. Básnicky bydlí člověk : německo-česky. Praha : Oikoymenh, 2006KALAGA, Wojciech. Mlhoviny diskurzu, Brno : Host, 2006KRAUS, Jiří. Rétorika a řečová kultura. Praha : Karolinum, 2010NEWTON, Kenneth M. Jak interpretovat text, Praha : Periplum, 2008
Garant
Mgr. David Klimeš, Ph.D.