Předmět Praxe volebních kampaní (JJB289)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB289 - Praxe volebních kampaní, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Literatura
Chytílek, R., Eibl, O., Matušková, A. (2012). Teorie a metody politického marketingu. Brno: CDKIssenberg, S. (2012). The Victory Lab. The Secret Science of Winning Campaigns. New York: Crown PublishersLees-Marshment, J. (2011). The Political Marketing Game. Palgrave MacmillanLees-Marshment, J. (2009). Political Marketing. Principles and Applications. London and New York: RoutledgeLilleker, D. G. (2006). Key Concepts in Political Communication. London: SageMaarek, P. J. (2011). Campaign Communication and Political Marketing. West Sussex: Wiley-BlackwellSides, J., Shaw, D. Grossmann, M., Lipsitz, K. (2012). Campaigns and Elections Rules, Reality, Strategy, Choice. London: Norton
Garant
Mgr. Anna Matušková, Ph.D.