Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět In-store marketing (JJB292)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB292 - In-store marketing, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Literatura

Bárta, V.; Pátík, L. & Postler, M. (2009). Retail Marketing.  Management Press, Praha.Croper, A. (2012). P-O-P Advertising & The Shopper. POPAI UK&Ireland, Leicestershire.Emmerson, F. & Intriligator, J, (2008). Digital Signage Networks Theory. Psychology and Strategy. http://www.globalretailmanagement.com/whitepaper/pixel-inspiration-digital-signage-networks-theory-psychology-and-strategyJesenský, D. (2013). Interpretative research about role of pop advertising displays in customer purchase decision Making. Research series published by the University of Jyväskylä. University library of Jyväskylä.Krofianová, D., Jesenský, D., Boček M. (2009). POP - In-store komunikace v praxi. Grada Publishing, Praha.Liljenwall, R. & Daugherty, B. (2013). Marketing at retail - understanding, influencing, and winning today`s shopper. POPAI USA - The global association for marketing at retail, Chicago.Lindstrom, M. (2010). Buyology: Truth and Lies About Why We Buy. The Broadway books, New York, USA.  CZ vydání: Lindstrom, M. (2009). Nákupologie. Computer Press, Brno.Ogden-Barnes, S. & Barclay, D. (2009). Store Sense - Reclaiming The Four Walls With Sensory Engagement, Deaking University. The Retail Acumen Series. Conceptual paper. http://www.deakin.edu.au/buslaw/gsb/retail/docs/store-sense.pdfPradeep, A.K. (2010). The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind. John Wiley & Sons, New Jersey, USA.Sorensen, H. (2009). Inside the mind of the shopper - the science of retailing. Pearson Prentice Hall, USA.Underhill, P. (2000). Why we buy: The sience of shopping. Touchstone, Simon&Schuster, Inc., New York. CZ vydání : Proč nakupujeme, Management press, 2002.Vysekalová, J. (2004).  Psychologie  spotřebitele: Jak zákazníci nakupují. Grada Publishing Praha.Vysekalová, J.  a kol. (2014). Emoce v marketingu. Grada Publishing Praha.

Garant

MSc. Daniel Jesenský, Ph.D., MBA.