Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Základy marketingové komunikace (JJB340)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB340 - Základy marketingové komunikace, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Sylabus

Cílem předmětu je představit posluchačům obor marketingové komunikace z pohledu základních komunikačních teorií, historie a nových trendů, které se v tomto oboru odehrávají. Předmět poskytuje posluchačům komplexní přehled jednotlivých forem marketingové komunikace (reklama, přímý marketing, online komunikace, public relations, podpora prodeje, osobní prodej) v kontextu managenementu a budování značek.Kurz se zaměřuje na jejich funkce a teoretické základy, a zejména pak na jejich praktické využití.Výstupy předmětu:Po úspěšném absolvování jsou studenti schopni připravit komunikační kampaň, která povede ke splnění daných komunikačních cílů. Studenti by měli být schopni zvolit správnou komunikační strategii a rozhodnout se pro využití vhodných komunikačních nástrojů.Obsah předmětu:1)  Historie marketingové komunikace      Základní komunikační nástroje používané v marketingové komunikaci     Přehled marketingových strategií a přístupů  k budování značek2)  Podlinková a nadlinková komunikace - základní přehled a možnosti využití     Teorie cílových skupin a marketingový výzkum     Proces komunikačního plánování3)  Trendy v marketingové komunikaci - vizuální komunikace     Trendy v marketingové komunikaci - komplexní komunikace     Procesy  a struktura komunikačního plánování (vč přípravy med. plánu)Ukončení předmětu: Test z probrané látky a předepsané literatury

Garant

Mgr. Daniel Köppl

Vyučující

Mgr. Daniel Köppl