Předmět Základy marketingové komunikace (JJB340)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB340 - Základy marketingové komunikace, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Sylabus
Cílem předmětu je představit posluchačům obor marketingové komunikace z pohledu základních komunikačních teorií, historie a nových trendů, které se v tomto oboru odehrávají. Předmět poskytuje posluchačům komplexní přehled jednotlivých forem marketingové komunikace (reklama, přímý marketing, online komunikace, public relations, podpora prodeje, osobní prodej) v kontextu managenementu a budování značek.Kurz se zaměřuje na jejich funkce a teoretické základy, a zejména pak na jejich praktické využití.Výstupy předmětu:Po úspěšném absolvování jsou studenti schopni připravit komunikační kampaň, která povede ke splnění daných komunikačních cílů. Studenti by měli být schopni zvolit správnou komunikační strategii a rozhodnout se pro využití vhodných komunikačních nástrojů.Obsah předmětu:1) Historie marketingové komunikace Základní komunikační nástroje používané v marketingové komunikaci Přehled marketingových strategií a přístupů k budování značek2) Podlinková a nadlinková komunikace - základní přehled a možnosti využití Teorie cílových skupin a marketingový výzkum Proces komunikačního plánování3) Trendy v marketingové komunikaci - vizuální komunikace Trendy v marketingové komunikaci - komplexní komunikace Procesy a struktura komunikačního plánování (vč přípravy med. plánu)Ukončení předmětu: Test z probrané látky a předepsané literatury
Garant
Mgr. Daniel Köppl
Vyučující
Mgr. Daniel Köppl