Předmět Úvod do studia médií II. (JJB603)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB603 - Úvod do studia médií II., Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Literatura
BERTRAND, I., HUGHES, P. Media Research Methods. Audience, Institutions, Texts. Palgrave, 2005. ISBN: 0333960955.BURTON, Graeme, JIRÁK, Jan. Úvod do studia médií. Brno: B&P, 2001. ISBN: 80-85947-67-6 .DISMAN, Miroslav. Jak se vyrábí sociologická znalost: příručka pro uživatele. Praha: Karolinum, 2000. ISBN: 978-80-246-0139-7.DVOŘÁK, Tomáš (ed.). Kapitoly z dějin a teorie médií. Praha: AVU, 2010, ISBN: 978-80-87108-16-8FISKE, John. Introduction to Communication Studies. London: Routledge, 1990. ISBN: 0415046726HABERMAS, Jürgen. Strukturální přeměna veřejnosti. Praha : Filosofia, 2000. ISBN: 80-7007-134-6.JEŘÁBEK, Hynek. Paul Lazarsfeld a počátky komunikačního výzkumu. Praha: Karolinum, 1997. ISBN 80-7184-342-3.JIRÁK, Jan; KÖPPLOVÁ, Barbara. Masová média. Praha: Portál, 2009. ISBN 80-7178-697-7JIRÁK, Jan, KÖPPLOVÁ, Barbara. Média a společnost. Praha: Portál, 2003. ISBN: 978-80-7367-287-4MCLUHAN, Marshall. Jak rozumět médiím: extenze člověka. Praha: Mladá fronta, 2011. ISBN 9788020424099.McQUAIL, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-574-5., kap. 13-15.SCHULZ, Winfried - HAGEN, Lutz - SCHERER, Helmut - REIFOVÁ, Irena - KONČELÍK, Jakub. Analýza obsahu mediálních sdělení. 3. vyd. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 978-80-246-1980-4.TRAMPOTA, Tomáš. Zpravodajství. Praha: Portál, 2006. ISBN: 80-7367-096-8.
Garant
PhDr. Vlastimil Nečas, Ph.D.prof. PhDr. Jan Jirák, Ph.D.