Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Trendy současných českých médií (JJM330)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJM330 - Trendy současných českých médií, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Literatura

COLLINS, R.: Media and identity in contemporary Europe: consequences of global convergence, Intellect Books, 2002 DOYLE, G.: Media ownership: the economics and politics of convergence and concentration in the UK and Europe, Sage 2002 HALLIN, D., MANCINI, P.: Comparing media systems: three models of media and politics, Cambridge University Press, 2004 HESTER, A., WHITE, K., COX, J. M.: Creating a free Europe in Eastern Europe, University of Georgia, 1993 HOSKINS, C., McFADYEN, S., FINN, A.: Media economics: applying economics to new and traditional media, Sage, 2004HVÍŽĎALA, Karel: Moc a nemoc médií. Praha: Máj, Dokořán, 2003, část Eseje a článkyHVÍŽĎALA, Karel: Jak myslet média. Praha: Máj, Dokořán, 2005, část Eseje a článkyKEVIN, D.: Europe in the media: a comparison of reporting, representation, and rhetoric in national media systems in Europe, Lawrence Erlbaum Associates, 2003 PETKOVIČ, B.: Media ownership and its impact on media independence and pluralism, Institute for contemporary social and political studies, 2004 SPARKS, C.: Communism, capitalism and the mass media, Sage, 1998 THOMPSON, J.: Média a modernita, Karolinum, 2004 Studijní opora: KEVIN, D. (2003): Europe in the media. Lawrence Erlbaum Associates, (s. 35-52) The Media and European Integration COLLINS, R. (2002): Media and identity in contemporary Europe. Intellect Books, (s. 95-106) Public Service and Media Economy. European Trends in the late 1990s DOYLE, G (2002): Media ownership. Sage, (s. 11-29) Media Concentrations and Pluralism, (s.141-153) Trends and Policy Responses across Europe COMPAINE, B.-MAHWAH, D. (2000): Who owns the media?. Lawrence, (s. 481-505) Who owns the media companies? HALLIN, D.-MANCINI, P. (2004): Comparing Media Systems. Cambridge, (s. 66-86) Media and Political Systems, and the Question of Differentiation THOMPSON, J. (2004): Média a modernita. Karolinum: (s.123-146) Globalizace komunikace ANDREJEVIC, M. (2004): Reality TV, Rowman and Littlefield, (s. 1-22) Between the New Medium and the Old

Požadavky

 Předmět je zakončen zkouškou, která má písemnou podobu. Předpokladem je vypracování seminární práce podle zadaní tématu na první výukové hodině. Termín odevzdání je 17. prosinec 2016. Předpokladem přijetí práce je dodržení jak pravopisné, tak i citační normy. Rozsah práce je 5 až 7 stran. Práce se odevzdává v tištěné podobě (možné poslat poštou) na sekretariát katedry a student si ponechává elektronickou verzi do udělení zkoušky. 

Garant

Mgr. Daniel Köppl

Vyučující

Mgr. Daniel Köppl