Předmět Sociologie reklamy a komerční komunikace (JSM035)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JSM035 - Sociologie reklamy a komerční komunikace, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Sylabus
Harmonogram kurzu: 1. týdenOrganizace kursu, Struktura komunikačního oboru v ČR 2. týdenÚvod do problematiky, co je a co není komunikaceKomunikace, reklama... - věda, umění, řemeslo? 3. týdenPravidla / struktura "žánru"ATL, BTL, Promotion, Direct marketing, PR, mediální mix ? 4. týdenMódní slova (guerilla, virál, buzz?)Ptydepe /reklamní šarže / slovník 5. týdenPremisy pro budování značkyZnačka (BRAND) a základní nástroje (TOOLS) jejího budování 6. týdenSocioekonomický a sociokulturní kontext budování značky 7. týdenÚvod do PR disciplínyKorporátní a produktové PR, CSR, sponzoring, ... 8. týdenZadání seminární práce 9. týdenSociologie a její využití pro reklamní komunikaci 10. týdenPrezentace a vyhodnocení seminárních prací 11. týdenKreativita v komunikaci - co to vlastně jeKreativita, její evaluace a její posuzování / hodnoceníKreativní formáty 12. týdenEtika komerční komunikace Její lokální ukotvení (náboženství, zvyky, neformální pravidla? )Právní rámec komerční komunikace v ČR, v EU, trendy 13. týdenRezerva Základní literatura:D. E. Schultz, Moderní reklama - umění zaujmout (Grada)Matthew Healey, Co je branding? (Nakladatelství Slovart)P. Kotler, Marketing management (Grada) Doporučená literaturaD. Ogilvy, O reklamě (Management Press)P. Lesly, Public Relations (Victoria Publishing)C. von Clausewitz, O válce (Nakladatelství Bonus A)G. J. Tellis, Reklama a podpora prodeje (Grada)P. Smith, Moderní marketing (Computer Press)J. H. Donnelly jr., J. L. Gibbon, J. M. Ivancevich, Management (Grada)P. A. Samuelson, W. Nordhaus, Ekonomie (Nakladatelství Svoboda)N. G. Mankiw, Zásady ekonomie (Grada)J. Sculley, J. A. Byrne, Odysea od Pepsi k Aple (Management Press)J.S. Dacey, K.H. Lennon, Kreativita (Grada)O. Toscani, Reklama je navoněná zdechlina (Nakladatelství Slovart)J. Vysekalová, J. Mikeš, Reklama - jak dělat reklamu (Grada)
Garant
Čestmír Benda