Předmět International marketing (PMNG057N)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PMNG057N - International marketing, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Sylabus
Obsah výuky: 1. - 2. International environment and entrepreneurship, forms of entering the international markets.3. - 4. International marketing strategies and planning.5. Segmentation of international markets.6. - 7. International branding policies and communication, influence of cultures.8. - 9. International product policies.10. - 11. International promotion and distribution.12. - 13. International sports and related marketing.14. Test.
Literatura
1. Onkvisit, Sak, Shaw, John J.: International marketing: analysis and strategy / Sak Onkvisit, John J. Shaw. - 3rd ed., Prentice-Hall, 19972. Machková H.: Mezinárodní marketing, 2. vydání, Praha: Grada 20063. Antonides, G, van Raaij, W.F.: Consumer Behaviour: A European Perspective, Wiley, 19984. Nový, I., Schroll-Machl, S.: Spolupráce přes hranice kultur, Praha: Management Press, 20055. Foret, M.: Marketingová komunikace, Brno: Computer Press, 2006
Požadavky
Požadavky na klasifikovaný zápočet: Elaborating a semester paper on a chosen theme 70 % success in the obligations during the semester (tests, case studies) 70 % success at the examination test
Garant
Doc.RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
Vyučující
Doc.RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.