Předmět Průzkum trhu (PMNG073)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PMNG073 - Průzkum trhu, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Sylabus
1. Vymezení základních pojmů oblasti marketingového výzkumu2. Specifikace oblastí využití marketingového výzkumu3. Způsoby charakteristiky plánování marketingových výzkumů4. Metodika získávání informačních zdrojů5. Základní statistické postupy a teorie pravděpodobnosti6. Metody a principy zpracování výzkumu kvalitativního charakteru7. Metody a principy zpracování výzkumu kvantitativního charakteru8. Principy a zásady tvorby dotazníků9. Metodika sběru dat10. Postupy testování existujících nebo zaváděných výrobků11. Způsoby chování zákazníka, reakce, spokojenost12. Metodická podstata analýzy získaných dat13. Zásady prezentace výsledků marketingového výzkumu14. Praktický příklad z oblasti marketingového výzkumu, test
Literatura
Povinná:Hague, P. Průzkum trhu; business books; Computer Press 2003 Foret, M., Stávková, J. Marketingový výzkum, Grada 2003Doporučená:KOVÁŘ, R., BLAHUŠ, P. Aplikace vybraných statistických metod v antropomotorice, 1. vyd. Praha : SPN, 1989. 126 s.PŘIBOVÁ M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. Příručka. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 487 s. ISBN 80-7169-9.
Požadavky
Požadavky na zápočet: Vypracování, dotazování a zpracování dotazníků na dané téma.
Garant
Mgr. Josef Voráčekdoc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.