Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Průzkum trhu (PMNG073)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PMNG073 - Průzkum trhu, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Sylabus

1. Vymezení základních pojmů oblasti marketingového výzkumu2. Specifikace oblastí využití marketingového výzkumu3. Způsoby charakteristiky plánování marketingových výzkumů4. Metodika získávání informačních zdrojů5. Základní statistické postupy a teorie pravděpodobnosti6. Metody a principy zpracování výzkumu kvalitativního charakteru7. Metody a principy zpracování výzkumu kvantitativního charakteru8. Principy a zásady tvorby dotazníků9. Metodika sběru dat10. Postupy testování existujících nebo zaváděných výrobků11. Způsoby chování zákazníka, reakce, spokojenost12. Metodická podstata analýzy získaných dat13. Zásady prezentace výsledků marketingového výzkumu14. Praktický příklad z oblasti marketingového výzkumu, test

Literatura

Povinná:Hague, P. Průzkum trhu; business books; Computer Press 2003 Foret, M., Stávková, J. Marketingový výzkum, Grada 2003Doporučená:KOVÁŘ, R., BLAHUŠ, P. Aplikace vybraných statistických metod v antropomotorice, 1. vyd. Praha : SPN, 1989. 126 s.PŘIBOVÁ M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. Příručka. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 487 s. ISBN 80-7169-9.

Požadavky

Požadavky na zápočet: Vypracování, dotazování a zpracování dotazníků na dané téma.

Garant

Mgr. Josef Voráčekdoc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.