Předmět Řízení vztahu se zákazníkem (PMNG079)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PMNG079 - Řízení vztahu se zákazníkem, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Sylabus
Přednášky:1.-2. CRM - Customer relationship management3.-4. Retail management5.-6. Retail marketingSemináře:1.-2. Modely řízení vztahů se zákazníky, zákaznicky orientovaná organizace, konkurenční prostředí3.-4. Obchod a obchodní činnosti, retailing5.-7. Marketingová segmentace trhu a chování spotřebitele, komerční komunikace
Literatura
BÁRTA, V., PÁTÍK, L., POSTLER, M. Retail marketing. Praha: Management Press, 2009. ISBN: 978-80-7261-207-9CIMLER, P., ZADRAŽILOVÁ, D. a kol. Retail management. Praha: Management Press, 2007. ISBN: 978-80-7261-167-6CHLEBOVSKÝ, V. CRM: Řízení vztahů se zákazníky. Brno: Computer Press, 2005. ISBN: 80-251-0798-1LEHTINEN, J.R. Aktivní CRM - Řízení vztahu se zákazníkem. Praha: Grada, 2007. ISBN: 978-80-247-1814-9
Požadavky
Požadavky na zápočet: docházka 75% prezentace na vybrané téma
Garant
Mgr. Markéta Pecinová