Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing a sport (PMNG093N)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PMNG093N - Marketing a sport, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Sylabus

Semináře:1. Uplatnění marketingu ve sportu.2. Sport jako sportovní průmysl. Segmenty sportovního průmyslu.3. Produkty obchodovatelné ve sportu. Rozdílné přístupy ke klasifikacím sportovních produktů.4. Tělovýchovné a sportovní služby jako produkt. Management kvality služeb.5. Tržní situace ve sportu.6. Modelová úloha (zadání) - návrh prodeje produktů pro sportovní organizaci.7. Dílčí koncepty marketingu ve sportu. Sportovní reklama a její vlastnosti.8. Prodej reklamy ve sportovním zařízení. Propagační strategie pro sportovní zařízení.9. Techniky prodeje reklamy ve sportu - hodnocení účinnosti. Reklama jako zdroj příjmů sportovních organizací.10. Sponzorování sportu. Hlediska firem v pozici sponzorů. Nabídka pro sponzory. 11. Ucelené koncepty marketingu ve sportu. Olympijský marketing.12. Marketingový plán pro tělovýchovné a sportovní služby13. Finanční plán pro tělovýchovné a sportovní služby. Marketingový výzkum zařízení placených tělovýchovných a sportovních služeb14. Zhodnocení zpracované modelové úlohy. Test

Literatura

ČÁSLAVOVÁ, E. Management sportu. 1. vydání. Praha: East/West Publishing, 2000. 172 s. ISBN 80-7219- 010-5.MULLIN, B.J., HARDY, S., SUTTON,W.A. Sportmarketing. Leeds: Human Kinetics Publishers, 2000. p.441. ISBN 0-88011- 877-6.BRUHN, M., MUSSLER,D. Sponsoringfibel. Frankfurt am Main: Deutscher Sportbund, 1991. 76 s. ISBN 3-89152-144-8.VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama. Praha : Grada., 2003. 122 s. ISBN 80-2470-0557-5.HANNAGAN, T. Marketing pro neziskový sektor. Praha : Management Press, 1992. 205s., ISBN 80-85943-07-7.

Požadavky

Požadavky na klasifikovaný zápočet: zpracování modelové úlohy, 70%tní úspěšnost v testu

Garant

doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.