Předmět Evidence based practice (B02613)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu B02613 - Evidence based practice, 1. lékařská fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem předmětu je základní seznámení studentů s Evidence Based Practice, důležitostí využívání EBP během terapií. Studenti se naučí jak začít zavádět tyto principy do praxe.
Sylabus
Vyučující: Bc. Zuzana Rodová, M.Sc.Kontakt: zuzana.rodova@lf1.cuni.czMÍSTNOST: Výuková místnost na KRL (Albertov 7, Praha 2, 128,00), REHAD 1 - knihovna, přízemí po pravé straně Témata:Úvod do Evidence Based Practice (EBP)Základní terminologieStrategie pro hledání evidenceKritické hodnocení, ergoterapeutické časopisy, databáze. Formulace klíčových slov.Problem-based learning (PBL)Bariéry v zavádění EBP do praxe. Shrnutí naučených poznatků.
Literatura
Povinná literatura:Taylor, M.C. (2007): Evidence-Based Practice for Occupational Therapist, Oxford, Blackwell PublishingDoporučená literatura:Bailey, D., a kol. (2007): A Case Report of Evidence-Based Practice: From Academia to Clinic, The American Journal of Occupational Therapy,Vol 61, No 1, s. 85-91 Bennett, S., Bennett, J. (2000): The process of evidence-based practice in occupational therapy: Informing clinical decisions, Australian Occupational Therapy Journal, Vol 47, No 4, s. 171-180 Fisher, A.G. (1998): Uniting Practice and Theory in an Occupational Framework, Eleanor Clarke Slagle Lecture, American Journal of Occupational Therapy, Volume 52, Number 7, (509-521)
Požadavky
Předmět je zakončen v zimním semestru zápočtem.Podmínky získání zápočtu:· aktivní účast na výuce, skupinových a individuálních pracích· úspěšné skupinové a individuální prezentace Problem-based learning triggerů Předmět je zakončen v letním semestru klasifikovaným zápočtem, kdy studenti musejí projevit schopnost práce dle EBP.Podmínky získání zápočtu:· aktivní účast na výuce, skupinových pracích a individuálních pracích· úspěšné skupinové a individuální prezentace Problem-based learning triggerů
Garant
Bc. Zuzana Rodová, M.Sc.