Předmět Grafika pro počítačové hry (NPGR033)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu NPGR033 - Grafika pro počítačové hry, Matematicko-fyzikální fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Sylabus
1. Úvod2. Přehled architektury GPU a OpenGL/DirectX3. Architektura herní engine I: Přehled4. Architektura herní engine II: Detaily5. Stínovací programy (shadery)6. Tvorba obsahu a procedurální modelování7. Rendering I: Stíny, efekty v prostoru obrazovky, rozptyl světla pod povrchem8. Rendering II: Pokročilé stínování9. Rendering III: Globální osvětlení v reálném čase10. Animation I: Ovládání kamery, animace postav a obličeje, detekce kolizí11. Animation II: Fyzikálně založená animace tuhých a pružných těles a tekutin.12. Optimalizace
Literatura
Povinná studijní literatura a studijní pomůckyČlánky a kapitoly z knih:Game Engine Architecture, Jason Gregory Game Engine Gems 1, 2, Jones & Bartlett Publishers.GPU Pro: Advanced Rendering Techniques, A K Peters/CRC Press.Nepovinná studijní literatura a studijní pomůckyGame Programming Gems 1-8, Charles River MediaGame Programming Patterns, Robert NystromNguyen, Pharr, Fernando: GPU Gems 1-3, NVIDIA CorporationBridson, Müller-Fischer: Fluid simulation: SIGGRAPH 2007 course notesMüller, Gross: Interactive virtual materials Proceedings of Graphics Interface 2004,Witkin, Baraff: Physically Based Modeling: Principles and Practice, Siggraph 1997Han: 3D Graphics for Game Programming, Chapman and Hall, 2011
Garant
doc. Ing. Jaroslav Křivánek, Ph.D.Mgr. Jakub Gemrot