Předmět Grafy ve výuce fyziky (NUFY123)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu NUFY123 - Grafy ve výuce fyziky, Matematicko-fyzikální fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Sylabus
1. Grafické zobrazení dat ve výuce fyziky: vnímání a získávání informací, pozornost, grafická(vizuální) gramotnost žáků, zásady zobrazování.2. Zobrazení pohybu a typické miskoncepce žáků.3. Dataloggery a práce s grafy.4. Měřítka/zoomování.5. Didaktická diskuze na téma: Graphing: cognitive ability or practice?
Literatura
Shah, P., Hoeffner, J.: Review of Graph Comprehension Research: Implication for Instruction.Educational Psychology Review 14(1), str. 47-69, 2002Tufte E. R. (2002): The Visual Display of Quantitative Information. Graphics Press, USAKosslyn, S. M.: Understanding Charts and Graphs. Applied Cognitive Psychology 3(3), str. 185-226,1989Leindhart G., Zaslavsky O., Stein M. K. (1990): Functions, Graphs, and Graphing: Tasks, Learning, andTeaching. Review of Educational Research, Vol. 60, č. 1, str. 1-64Beichner R. (1994): Testing student interpretation of kinematics graphs. AM. J. Phys. 62, 750-762Goldsworthy A., Watson R., Wood-Robinson V. (1999): Getting to grips with graphs. The Associationfor Science Education, HatfieldRoth W.M., McGinn M. K. (1997): Graphing: Cognitive ability or practice? Science Education, January,str. 91-106
Garant
RNDr. Martina Kekule, Ph.D.