Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Seminář k závěrečné práci (O01301227)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu O01301227 - Seminář k závěrečné práci, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Sylabus

- individualizovaný výběr didaktických aspektů pro pozorování- studium odpovídající odborné literatury a sdílení hlavních závěrů na základě vlastní četby- tvorba pozorovacího archu- tvorba strukturovaného plánu hodiny- reflexe: pozorování výuky + vlastní výuky- zpracování profesního portfolia "ELT file"- závěrečné rozhovory  

Literatura

Základní:Richards, J.; Lockhart, Ch. (1996). Relfective Teaching in Second Language Classrooms. CUP (selected chapters)Wallace, M. (2003). Action Research for Language Teachers. CUP+ Individually chosen according to the focus of the particular action plan+ Other resources available on the internet·        Doporučená:Gavora, P. (2000). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido Maňák J.; Švec V. (2004). Cesty pedagogického výzkumu. Brno: CPVNunan, D. (1992). Research methods in language teaching. Cambridge: CUPHopkins, D. (2002). A Teacher’s Guide to Classroom Research. Maindenhead: Open University Press 

Požadavky

1. Pozorování výuky: minimálně tří hodiny AJ. Pozorování je zaměřeno na vybraný aspekt didaktiky anglického jazyka. Pro potřeby pozorování student vytvoří vlastní pozorovací arch založený na teoretickém poznání v dané oblasti. Po proběhnuvším pozorování výuky zpracuje student písemnou reflexi v souladu s principy akademického psaní (tj. s oporou v teorii atd.).2. Plánování výuky: podrobně vypracovaný strukturovaný plán jedné hodiny AJ, a to včetně použitých materiálů. Student následně pořídí videozáznam vlastní výuky dle výše uvedeného plánu. Po proběhnuvší výuce zpracuje student písemnou strukturovanou reflexi videozáznamu vlastní hodiny v souladu s principy akademického psaní (tj. s oporou v teorii atd.).3. "ELT file": výše uvedené materiály + jakékoli doprovodné materiály týkající se "sebe sama jako učitele AJ" doloží student (cca týden po ukončení souvislé praxe) v tzv. profesním portfoliu, které bude sloužit jako podklad pro závěrečné hodnocení studenta.

Garant

Mgr. Klára Uličná, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Barbora Müller DočkalováMgr. Klára Uličná, Ph.D.