Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Primární pedagogika I – Portfolio ve vzdělávání (O01315617)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu O01315617 - Primární pedagogika I – Portfolio ve vzdělávání, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem kurzu je rozvoj kompetence studentů učitelství k využívání portfolií ve výuce žáků (k rozvoji a k hodnocení). Dále je cílem využívání práce s pedagogickým portfoliem při studiu učitelství, případně příprava na státní závěrečnou zkoušku z pedagogiky s obhajobou Závěrečného pedagogického portfolia. Cílem je rovněž seznamování s možnostmi práce s profesními portfolii pro profesní růst učitelů v praxi. 

Sylabus

Žákovské portfolio jako nástroj vzdělávání a podklad k autentickému hodnoceníPedagogické portfolio studenta učitelstvíZávěrečné pedagogické portfolio a jeho obhajobaProfesní portfolio učitele a profesní růstReflexe a sebereflexe 

Literatura

KOŠŤÁLOVÁ, H., MIKOVÁ, J., STANG, J. Školní hodnocení žáků a studentů. Praha: Portál 2008.PÍŠOVÁ, M. (Ed.) Portfolio v profesní přípravě učitele. Pardubice: Univerzita Pardubice 2007.TOMKOVÁ, A. Portfolio v pregraduální přípravě učitelů primární školy. In SPILKOVÁ, V. a kol.: Současné proměny vzdělávání učitelů. Brno: Paido 2004.TOMKOVÁ, A., STRCULOVÁ, V. Portfolio ve třetím ročníku základní školy. In Kritické listy. 2002, č.9, s.36-37.TOMKOVÁ, A. Práce s žákovským portfoliem v primární škole. In Školní vzdělávací program krok za krokem. Praha: Verlag Dashofer 2005   

Požadavky

Vedení pedagogického portfolia, vypracování dílčích úkolů do seminářů a předložení závěrečné reflexe

Garant

PhDr. Anna Tomková, Ph.D.

Vyučující

PhDr. Anna Tomková, Ph.D.