Předmět Analýza publicistických textů (OB2307A37)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu OB2307A37 - Analýza publicistických textů, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Literatura
1. PÜRER, H. (Hrsg.) Praktischer Journalismus in Zeitung, Radio und Fernsehen. 3. überarbeitete und erweiterte Auflage. Salzburg: Kuratorium für Journalistenausbildung, 1990. ISBN 3-89669-458-8.2. JIRÁK, J.; KÖPPLOVÁ, B. Média a společnost : Stručný úvod do studia médií a mediální komunikace. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-697-7.3. BURTON, G.; JIRÁK, J. Úvod do studia médií. Brno: Bannister & Principal, 2003. ISBN 80-85947-67-6.4. NOELLE - NEUMANN, E. ; SCHULZ, W.; WILKE, J. Fischer Lexikon Publizistik, Massenkommunikation. Frankfurt am Main: Fischer Taschenbuchverlag GmbH., 1994. ISBN 3-596-15495-2.5. PROKOP, D. Der Kampf um die Medien. Hamburg: VSA Verlag, 2001. ISBN 3-87975-807-7.6. REIFOVÁ, I. a kol. Slovník mediální komunikace. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-926-7.7. KOL. AUTORŮ Zpravodajství v médiích. Praha: Karolinum, 2001. ISBN 80-246-0748-2.8. BUNRS, L.S. Žurnalistika : Praktická pomůcka pro novináře. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-871-6.9. THOMSON, J.B. Média a modernita. Praha: Karolinum, 2004. ISBN 80-246-0652-6.10. Německy psaný denní tisk, časopisy a magazíny - nutno sledovat průběžně nebo podle instrukcí studovat v kulturních centrech.
Garant
PhDr. Tamara Bučková, Ph.D.