Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Současná didaktika anglického jazyka jako prostor multidisciplinární komunikace (OD0101003)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu OD0101003 - Současná didaktika anglického jazyka jako prostor multidisciplinární komunikace, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Literatura

AITCHISON, J. (1987) Words in the Mind : An Introduction to the Mental Lexicon. Oxford : Basil Blackwell.AITCHISON, J. (1992) The Articulate Mammal : An Introduction to Psycholinguistics. 3rd ed.: Unwin HymanBATES, E., BRETHERTON, I., SNYDER, L. From First Words to Grammar. Cambridge : Cambridge University Press.ELLIS, R. (1997) Second Language Acquisition, Oxford University Press.GARMAN, M. (1990) Psycholinguistics. Cambridge : Cambridge University Press.GEANEY, D. (1996) Discourse Analysis and Related Topics for Teachers of English as a Second Language. Praha, Univerzita Karlova : Karolinum.GHADESSY, M. (ed) (1995) Thematic Development in English Texts. London and New York: Pinter.GRICE, H.P. (1975) Logic and Conversation In COLE, P., MORGAN, J.L. (Eds.) Syntax and Semantics, 3, Speech Acts, New York : Academic Press, s. 41-5.HART, S. (1996) The Language of Animal. New York : Henry Holt.HEDGE, T. (2000) Teaching and Learning in the Language Classroojm, Oxford, Oxford University Press.HYLTENSTAM, K., OBLER, L.K. (1989) Bilingualism Across the Lifespan : Aspects of Acquisition, Maturity and Loss. Cambridge : Cambridge University Press.KESS, J.J.(1992) Psycholinguistics, Psychology, Linguistics, and the Study of Natural Language. Amsterdam : John Benjamins Publishing Company.Modern Languages: Learning, Teaching, Assesment. A Common European Framework of Reference.(1999) Strasbourg, Council of Europe, Council for Cultural Co-operation, Education CommitteeNEBESKÁ, I. (1992)Úvod do psycholingvistiky. Praha : H + H.RICHARDS, J.E. (Ed.) (1984) Error Analysis : Perspectives on Second Language Acquisition. London: Longman Group Limited.ROSE, K.R. (2001) Pragmatics in the Language Teaching,, Cambridge University Press.SCOVEL, T. (1998) Psycholinguistics. Oxford Introductions to Language Study. Oxford: OUP.SHRUM. L. J., GLISAN, E.W. (2004 ). Teacher´s Handbook: Contextualized Language Intstruction,. Boston: Heinle and Heinle .SCHIFFRIN, D. (1994) Approaches to Discourse. Oxford; Cambridge: Cambridge University Press.SMITH, N., TSIMPLI, I.M. (1995) The Mind of a Savant. Oxford : Blackwell.SPERBER, D., WILSON, D. (1996) Relevance : Communication & Cognition. 2nd ed., Oxford : Blackwell Publishing.SUTTON-SPENCE, R., WOLL, B.(1999) The Linguistics of British Sign Language. Cambridge : Cambridge University Press.THIEL, E. (1997) Mluvíme tělem: Řeč těla prozradí víc než tisíc slov. Praha : Knižní klub.VANDIJK, T.A. (ed.) (1997) Discourse as Social Interaction. 1st vol., London; Thousand Oaks; New Delhi : Sage Pulications.WALLACE, M. (1998) Action Research for Language Teachers, Cambridge tec., Cambridge University Press.WERTH, P. (1999) Text Worlds: Representing Conceptual Space in Discourse, Textual Explorations. Person Education Ltd: Harlow, Essen.WOLL, B. (1990) Sign Language. In: An Encyclopaedia of Language. London- New York, 740-783

Garant

doc. PhDr. Renata Pípalová, CSc.