Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Interdisciplinarita diskursu teorie výtvarné výchovy (OD0721010)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu OD0721010 - Interdisciplinarita diskursu teorie výtvarné výchovy, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Identifikovat specifické koncepty ve výzkumném poli tématu disertační práceIdentifikovat vazby, průniky a specifické funkční slovníky jednotlivých oborových diskursů Vytvořit návrh výkladových rámců, které se váží k hlavnímu tématu disertační práce Vytvořit a obhájit specializovaný text, kde budou uplatněny předchozí myšlenkové operace

Literatura

DODDINGTON, CH., HILTON, M.: Child-centred Education: Reviving the Creative Tradition. Sage Publications Ltd, 2007. ISBN 978-1-4129-4588-2.FULKOVA, M., TIPTON, T. (2011) Diversifying Discourse: The Influence of Visual Culture on Children´s Perception and Creation of Art. In Faulkner, D., Coates, E. (Eds.) Exploring Children´s Creative Narratives. Routledge, Tailor & Francis Group. ISBN 978-0415-46562-2FULKOVÁ, M., FULKA, J. (2010) Discursos de Filosofia na Educação Artística. (Transl. Luiz Guilherme de Castro, Daniele de Souza Barbosa). In Clareto, S. M., Ferrari A.: Foucault, Deleuze e Educação. Pp. 133-150. Editora UFJF, Juiz de Fora, 2010. ISBN 978-85-7672-097-3 (Anglická verze k dipozici u ved. kursu)FULKOVÁ, M. (2008), Diskurs umění a vzdělávání/(Discourses of Art and Education). Praha Jinočany: Nakladatelství H&H. ISBN 978-80-7319-076-7HAUER, T. (2002) S/Krze postmoderní teorie. Praha: UK Nakladatelství Karolinum. ISBN 80-246-0545-7

Požadavky

Forma kontroly: ústní zkouška nebo písemná reflexe vybraného tématu

Garant

doc. PhDr. Marie Fulková, Ph.D.