Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Edukační technologie (OKN2319713)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu OKN2319713 - Edukační technologie, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Literatura

BENEŠ, P., RAMBOUSEK,V., FIALOVÁ, I. (eds.) Vzdělávání pro život v informační společnosti I. Praha : Vydavatelství ČVUT Praha, 2005, 262 s. ISBN 80-7290-198-2. BERTRAND, Y. Soudobé teorie vzdělávání. Praha : Portál, 1998.BRDIČKA, B. Role internetu ve vzdělávání, Kladno : AISIS, 2003, ISBN 80-239-0106-0. Dostupný z WWW: http://it.pedf.cuni.cz/~bobr/role/ccont.htm.BYČKOVSKÝ, P., KOTÁSEK, J Nástin revize Bloomovy taxonomie. UK v Praze, PedF, 2004.Conway,J.  Educational Technology's Effect on Models of Instruction. Dostupné na www: http://copland.udel.edu/~jconway/, http://copland.udel.edu/~jconway/EDST666.htm.ČERNOCHOVÁ, M. Příprava budoucích učitelů na e-instruction. Kladno : AISIS, 2003. ISBN 80-239-0938-X.DOWNES, S. E-learning 2.0. Educadion and Technology in Percpective. eLearning Magazine. [New York, USA]: Association for Computing Machinery, 2005 Dostupné na www: http://www.elearnmag.org/subpage.cfm?section=articles&article=29-1.Explorations in Learning & Instruction: The Theory Into Practice Database. Dostupné na www: http://www.gwu.edu/~tip/.GAGNÉ, R. M. Podmínky učení. Praha : SPN, 1975. Indiana University Web resources for P540. Learning & Cognition. Dostupné na www: http://www.education.indiana.edu/~p540/webcourse/web.html.Instructional Design Models. Dostupné na www: http://www.cudenver.edu/~mryder/itc_data/idmodels.html. JARVIS, P., HOLFORD, J., GRIFFIN,C. The theory and practise of learning. London : Kogan Page, 2003. ISBN 0-7494-3859-2.JARVIS, P. Adult and continuing education: theory and practice London : Kogan Page, 2003. ISBN 0-415-10242-1.KALAŠ, I. Psychológia učenia sa. Vývinové fázy poznania a edukačný softvér. Konštruktivizmus a konštrukcionizmus [online]. 2005 [cit. 2009-12-28]. Dostupné na WWW: http://edi.fmph.uniba.sk/~tomcsanyiova/TPS/prednaska03.doc.KALHOUS, Z., OBST, O. a kol. Školní didaktika. Praha : Portál, 2002.KEARSELY, G. (ed.) Online Learning : Personal Reflections on the Transformation of ducation.NJ : Educational Technology Publications,2005, 440 p.  ISBN 0-87778-306-3.KULIČ,V. Psychologie řízeného učení. Praha : Academia 1992. ISBN 80-200-0447-5.MAJUMDAR, S. Integrating ICT in Teaching & Learning. Thailand : UNESCO, 2004. ISBN 0‑13-117392-8. Dostupné na www: http://unesdoc.unesco.org/images/0014/001405/140577e.pdf.OBLINGER, J., OBLINGER, D. Educating the Net Generation. Educause, North Carolina State University, 2005. Dostupní na Internetu http://net.educause.edu/ir/library/pdf/pub7101.pdf.PETTY, G.: Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996, ISBN 80-7178-070-7.PRENSKY, M.: Digital Natives, Digital Immigrants. On the Horizon, NCB University Press, Vol. 9 No. 5, 2001. Dostupné na Internetu http://www.marcprensky.com/writing/.PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha : Portál, 1997.RAMBOUSEK, V. a kol. Výzkum informační výchovy na základních školách. Koniáš : Plzeň 2007, 360 s. ISBN: 80-86948-10-2RAMBOUSEK, V. Edukační technologie : sylaby. Praha : UK v Praze, Pedagogická fakulta, 2012.RAMBOUSEK, V. Kapitoly z edukační technologie : elektronický studijní text. Praha : UK v Praze, PedF, 2011.ROBLYER, M. D. Integrating Educational Technology into Teaching, Upper Saddle River : Pearson Education, 2004, ISBN 0-13-117392-8SAK, P.: Počítačová gramotnost a způsoby jejího získávání. Lupa.cz, Internet Info, s. r. o. 28. 11. 2006. Dostupné na Internetu http://www.lupa.cz/clanky/pocitacova-gramotnost-zpusoby-ziskavani/.SKALKOVÁ, J. Pedagogika a výzvy nové doby. Brno : Paido, 2004.STERNBERG, R. J. Kognitivní psychologie. Praha : Portál, 2002.Škola pro 21. Století "Škola21" : Akční plán pro realizaci "Koncepce rozvoje informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání pro období 2009 - 2013" (usnesení vlády č. 1276/2008) Dostupné na www: http://www.msmt.cz/uploads/soubory/tiskove_zpravy/Akcni_plan_Skola_21.pdf.TAPSCOTT, D.: Growing Up Digital: The Rise of the Net Generation. New York : McGraw Hill, 1998.The Encyclopedia of Educational Technology. Dostupné na www: http://eet.sdsu.edu/eetwiki/index.php/Category:EET .Theoretical Sources in IT Dostupné na www: http://anc36400.blogspot.com/2007/09/theoretical-sources-in-it-excellent.html .Učitelský spomocník. Dostupné na www: http://spomocnik.rvp.cz/.UNESCO.  Implemented Project on Training and Professional Development of Teachers/Facilitators in Effective Use of ICTs for Improved Teaching and Learning. UNESCO, 2005.WACHHOLZ, C. (ed.), MELEISEA, E. (ed.): Using ICT to Develop Literacy. Bangkok : UNESCO, 2006. Dostupné na Internetu http://www.unescobkk.org/index.php?id=4348.

Požadavky

Požadavky ke zkoušceProkázání příslušné úrovně vědomostí z oblasti zaměření předmětu - testProkázání příslušné úrovně vědomostí při obhajobě zápočtové práce a související rozpravě z oblasti zaměření předmětu

Garant

doc. PhDr. Vladimír Rambousek, CSc.PhDr. Viktor Fuglík, Ph.D.

Vyučující

doc. PhDr. Vladimír Rambousek, CSc.