Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika ICT 03 s reflexí praxe (OKN2319812)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu OKN2319812 - Didaktika ICT 03 s reflexí praxe, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Sylabus

ICT jako nástroj pro žákovo učení a poznáníICT jako nástroj pro vizualizaci informacíICT jako nástroj pro zpracování datICT jako nástroj podporující interaktivituICT jako nástroj pro řešení problémů různého typuICT jako nástroj pro kreativní činnostICT jako nástroj pro kolaboraci, komunikaci a sdíleníICT jako nástroj pro organizaci poznatkůICT jako nástroj pro rozvoj myšleníVýsledky některých výzkumů o dopadu ICT na učení žáků

Literatura

DOUGIAMAS, M. A Journey into Constructivism. http://dougiamas.com/writing/constructivism.htmlFREEDMAN, T. Computers in classrooms. http://terry-freedman.org.uk/artman/publish/article_1490.php#discreteICTFREEDMAN, T. Ask Miller! Using & Teaching Educational Technology. http://terry-freedman.org.uk/artman/publish/article_1504.php.HARMS, W.F. What is Information? Three Concepts. In Biological Theory 1(3), 2006. s.230-242.HEJNÝ, M., KUŘINA, F. Dítě, škola a matematika. Praha : Portál, 2001.HILLIS, W.D. Vzor v kameni. Jednoduché myšlenky, které řídí počítač. Praha : Academia, 2003.ISSACSON, W. Steve Jobs. PRÁH, 2011.LEAVITT, D. Muž, který věděl příliš mnoho. Dokořán Argo : Praha, 2007.OBLINGER, J., OBLINGER, D. Eds. Educating the Net Generation. EDUCASE Publishers, Boulder, CO, 2005. Dostupné na: <http://www.educause.edu/educatingthenetgen>MUDRÁK, D. Rozvíjení kompetence pro manipulaci se strukturami jako součást informační výchovy. Praha : PedF UK, 2007. Doktorandská práce.NOVAK, J.D., CAŇAS, J.A. The Theory Underlying Concept Maps and How to Construct and Use Them. http://cmap.ihmc.us/Publications/ResearchPapers/TheoryCmaps/TheoryUnderlyingConceptMaps.htmUDEN, L., BEAUMONT, C. Traditional vs. Cognitive Learning. Chapter in: Technology and Problem-Based Learning. 2006.SEMENOV, A., RUDČENKO, T., ŠEGLOVA, O. Informatica: Mathematical basics of thinking and communications. Worksheet 1-4. Moscow : INT, 1997.SEMENOV, A. ICT in Schools. A Handbook for teachers. UNESCO, 2005. Ed. J.Anderson. http://unesdoc.unesco.org/images/0013/001390/139028e.pdfSMITH, G. Steve Wozniak. Pragma, 2007.http://www.cast.org/library/books/ltr/http://archive.futurelab.org.uk/projects/http://www.iea.nl/icils.htmlhttp://www.emtech.net/index.shtmlhttp://teachertube.com/videoList.php?pg=featuredvideolisthttp://www.internettime.com/2010/05/state-of-informal-learning-address/

Garant

doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc.