Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Tvorba didaktických materiálů (OKN2319814)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu OKN2319814 - Tvorba didaktických materiálů, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Sylabus

Didaktika TechnickÝch výukových prostředkŮ·       Základní terminologické konstrukty oblasti, prostředky didaktické techniky, technické prostředky v edukaci, technické výukové prostředky·       Vlastnosti a specifické rysy technických prostředků z hlediska edukace·       Didaktické aspekty a funkce technických výukových prostředkůDidaktická specifika technických prostředků·       Historické aspekty technických výukových prostředků·       Nepromítaný a promítaný záznam·       Videozáznamy a zvukové záznamy·       Prezentace·       Vnitřní a vnější zpětná vazba·       Vzdělávací prostředí·       Webcasting a educasting·       Řídicí systémy·       Produkční systémyInteraktivní systémy a Technologie·       Interaktivní tabule, druhy, možnosti využití·       Softwarová podpora·       Zásady a způsoby práce s interaktivními tabulemi·       Tvorba interaktivních prezentacíVýukové objekty·       Použití autorských systémů pro tvorbu výukových objektů·       Výukové objekty a možnosti jejich tvorby·       Základní kritéria hodnocení výukových objektů

Literatura

·       BĚLOHLÁVKOVÁ, V. 33 rad jak úspěšně prezentovat. Brno : ComputerPress, 2004. 110 s. ISBN 80-251-0326-9·       DOSTÁL, J. Učební pomůcky a zásada názornosti. 2008. Dostupný z WWW: < http://nazornost-ucebni-pomucky.xf.cz/ucebni_pomucky_a_zasada_nazornosti.pdf >.  ·       GESCHWINDER, J., RŮŽIČKA, E., RŮŽIČKOVÁ, B. Technické výukové prostředky ve výuce. Olomouc: Vydavatelství Univerzity Palackého, 1995. ISBN 80-7067-584-5·       KALHOUS, Z., OBST, O. a kol. Školní didaktika. Praha: Portál, 2002. 448 s. ISBN 80-7178-235-X.·       LEE, M., BETCHER, CH. The Interactive Whiteboard Revolution. Australian Council Educational Research, 2009. ISBN 0864318170·       NÖLLKE, C. Umění prezentace: jak přesvědčivě, srozumitelně a působivě prezentovat. 1. vyd. Praha : Grada, 2004. 111 s.  ISBN 80-247-9057-2·       PAVELKA, J. Vyučovacie prostriedky v technickej výchove. Prešov : FHPV PU, 1999. 199 s. ISBN 80-88-722-68-3.·       RAMBOUSEK, V. a kol. Technické výukové prostředky, Praha: SPN, 1989.·       RAMBOUSEK, V. Funkce technických výukových prostředků ve vyučovacím procesu. In: Didaktická technologie. Praha : Karolinum, 1994, s. 42 - 90.·       ROBLYER, M.D. Integrating Educational Technology into Teaching, Upper Saddle River : Pearson Education, 2004, ISBN 0-13-117392-8·       ROTPORT, M.. Didaktická technika. Praha: Vysoká škole ekonomická, 2003.  ISBN 80-245-0481-2.·       VOOGT, J. , KNEZEK, G. (ed.) International Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education. Springer Science+Business Media, LLC, 2008. ISBN 9780387733142.·       Česká škola < http://www.ceskaskola.cz/ >·       Portál na podporu interaktivní výuky: < http://www.veskole.cz/ >·       Stránky společnosti AV Media:  < http://www.avmedia.cz/ >·       Stránky společnosti Luidia: < http://www.e-beam.com/ >·       Stránky společnosti Promethean: < http://www.prometheanworld.com / > 

Garant

PhDr. Josef Procházka, Ph.D.doc. PhDr. Vladimír Rambousek, CSc.PhDr. Jakub Lapeš