Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět E-learning ve vzdělávání (OKN2319915)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu OKN2319915 - E-learning ve vzdělávání, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Sylabus

1. POJMY E-LEARNING, E+LEARNING, VIRTUÁLNÍ VZDĚLÁVACÍ PROSTŘEDÍ, DIGITÁLNÍ PRACOVNÍ PROSTŘEDÍ UČITELE A ŽÁKA2. PROCESY, které mohou být zajištěny při elearningu pomocí ICT3. PROCESY: Distribuce vzdělávacího obsahu4. PROCESY: Komunikace5. PROCESY: Interakce A ZPĚTNÁ VAZBA6. VÝUKOVÉ OBJEKTY (LEARNING OBJECTS), JEJICH EVALUACE A ÚLOŽIŠTĚ7. NĚKTERÉ PŘÍKLADY ELEARNINGOVÝCH PLATFOREM A SYSTÉMŮ8. NĚKTERÉ PŘÍKLADY VYUŽITÍ A NABÍDEK ELEARNINGU PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA ZŠ a SŠ v ČR9. AUTORSKÁ PRÁVA, LICENCE PRO TVORBU A POUŽÍVÁNÍ DIGITÁLNÍCH VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ A ZDROJŮ10. DESIGN E-LEARNINGOVÝCH KURZŮ11. NÁVRH VLASTNÍHO KURZU

Literatura

DOUGIAMAS, M. A Journey into Constructivism [on-line]. [cit. 2.11.2009]. Dostupné na: http://dougiamas.com/writing/constructivism.htmlVÁŇOVÁ,T., VÁŇOVÁ,A. Moodle v síti. PragoData Consulting : Brno, 2009.SAK,P., MAREŠ,J., NOVÁ,H., RICHTER,V., SAKOVÁ,K., SKALKOVÁ,J. Člověk v informační společnosti. Vzdělávání a život v komputerizovaném světě. Praha : Portál, 2007.Open Educational Practices and Resources. Eds. Guntram Geser. OLCOS Roadmap, 2012. ISBN 3-902448-08-3.moodle.org

Požadavky

V rozsahu studijních textů, materiálů na moodle.org a seminářů:1. Vysvětlení základních pojmů (e-learning, OER, VLE, LMS, aj.)2. Příklady OER digitálních vzdělávacích materiálů a učebních objektů. Kritéria pro hodnocení digitálních zdrojů pro potřeby aplikování e-learningu v běžné školní praxi.3. MOODLE: charakteristika nástrojů a funkcí pro práci učitele.4. MOODLE: modelové příklady využití v běžné školní praxi. Výhody a nevýhody jeho využití z hlediska učitele/žáka.

Garant

doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc.

Vyučující

doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc.