Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Aktuální didaktické otázky (ON2301012)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ON2301012 - Aktuální didaktické otázky, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Literatura

RNOLD, J. (ed.) Affect in Language Learning. Cambridge: Cambridge University Press, 1999.BACHMAN, L.F.; PALMER, A.S. Language Testing in Practice. Oxford: Oxford University Press, 1996. BROWN, J.D.; HUDSON, T. Criterion-referenced Language Testing. Cambridge: Cambridge University Press, 2002.Common European Framework of Reference for Languages : Learning, teaching, assessment. Cambridge: Modern Languages Division, Strasbourg & Cambridge University Press, 2001.CHODĚRA, R.; RIES, L.; ZAJÍCOVÁ, P. aj. Výuka cizích jazyků na prahu nového století (II). Ostrava: Ostravská univerzita, 2000.DORNYEI, Z. Teaching and Researching Motivation. Harlow: Pearson Education Limited, 2001. IRUJO, S. Teaching Bilingual Children : Beliefs and Behaviors. Boston: Heinle & Heinle, 1998.MORROW, K. Insights from the Common European Framework. Oxford: Oxford University Press, 2004. RICHARDS, J.C. Curriculum Development in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press, 2001.SCOVEL, T. Learning New Languages : A Guide to Second Language Acquisition. Boston: Heinle & Heinle, 2001.TUDOR, I. The Dynamics of the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press, 2001.

Garant

Mgr. Karel Žďárek