Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika literatury III (ON2304104)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ON2304104 - Didaktika literatury III, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Literatura

(1)   BERÁNKOVÁ, E. Tvořivá hra jako cesta k pochopení literárního díla. Plzeň: Fraus 2002.(2)   HAUSENBLAS O. Aktivity před setkáním s básní a při četbě. Kritické listy, [online] roč. 2004, č. 16, s. 5-7 [cit. 2009-02-04]. Dostupný z WWW: <http://www.kritickemysleni.cz/klisty/16/_komplet.pdf>.  ISSN 1214-5823.(3)   HAUSENBLAS, O.:  Devět hledisek pro hodnocení čtenářského rozvoje žáků - ve třech úrovních zvládání. Kritické listy [online]. 27, 2007[cit. 2010-04-04].  Dostupný z WWW: <http://www.kritickemysleni.cz/prectetesi.php?co=texty/devethledisek>. (4)   KOŠŤÁLOVÁ, H., STRAKOVÁ, J.: Hodnocení (Důvěra, dialog, růst). SKAV 2008.(5)   KOŠŤÁLOVÁ H., MÍKOVÁ, Š., STANG, J.: Školní hodnocení žáků a studentů. Praha: Portál 2007.(6)   KOŽMÍN, Z. Tvořivý sloh. Malé traktáty a malé scénáře. Praha: Victoria Publishing 1995.(7)   KOŽMÍN, Z. Interpretace básní. Brno 1997.(8)   KRAMPLOVÁ, I.: Zakroužkuj-  vyber - zdůvodni - hodnocení čtenářských úloh PISA 2009. Praha: ÚIV 2011. [online] Portál ÚIV [cit. 2011-11-09]. Dostupné z www: <http://www.uiv.cz/clanek/205/2109>(9)   LEDERBUCHOVÁ, L.: Literatura ve škole. ZČU: Plzeň 2010.(10)           LEDERBUCHOVÁ, L. Didaktická interpretace uměleckého textu jako metoda literární výchovy na občanské a střední škole II. Plzeň: ZČU l997.(11)           LEDERBUCHOVÁ, L. K čítankám na 2. stupni ZŠ (se zaměřením na čítanky pro 6. ročník) I. In Český jazyk a literatura, roč. 54, 2003 - 2004, č. 1, s. 1 - 7.(12)           LEDERBUCHOVÁ, L. K čítankám na 2. stupni ZŠ (se zaměřením na čítanky pro 6. roč.) II. In Český jazyk a literatura, roč. 54, 2003 - 2004, č. 2, s. 53 - 56.(13)           LEDERBUCHOVÁ, L. Literatura, učivo a didaktická interpretace uměleckého textu. In Český jazyk a literatura, roč. 53, 2002 - 2003, č. 2, s. 68 - 75.(14)           PETERKA, J.: Teorie literatury pro učitele. Praha: UK PedF 2006. (zejm. pasáže "Ve škole")(15)           SLAVÍK, J.: Hodnocení v současné škole (Východiska a nové metody pro praxi). Praha: Portál 1999. Internetové zdroje zabývající se hodnocením a zásadní školské dokumenty:(1)   STANG, J., MÍKOVÁ, Š.: Výhody a nevýhody slovního hodnocení. [online] Portál RVP [cit. 2008-20-09]. Dostupné z www: <http://www.rvp.cz/clanek/1523>.(2)   STANG, J., MÍKOVÁ, Š.: Výhody a nevýhody známkování. [online] Portál RVP [cit. 2008-20-09]. Dostupné z www: <http://www.rvp.cz/clanek/1522>.(3)    STARÝ, K.: Sumativní a formativní hodnocení. [online] Portál RVP [cit. 2008-20-09]. Dostupné z www: <http://www.rvp.cz/clanek/992>.(4)   RVP pro gymnázia [online] [cit. 2009-18-09]. Dostupné z www: <http://rvp.cz/informace/dokumenty-rvp/rvp-g>(5)   RVP pro střední školy [online] [cit. 2009-18-09]. Dostupné z www:< http://www.nuov.cz/ramcove-vzdelavaci-programy >(6)   Literatura k hodnocení žáků. [online] Portál RVP [cit. 2008-20-09]. Dostupné z www: <http://www.rvp.cz/clanek/928> .(7)   Oficiální stránky nové maturitní zkoušky [online] [cit. 2011-26-09]. Dostupné z www:  <http://www.novamaturita.cz/ > .

Garant

Mgr. Štěpánka Klumparová, Ph.D.doc. PhDr. Ondřej Hník, Ph.D.PhDr. Ondřej Hausenblas

Vyučující

doc. PhDr. Ondřej Hník, Ph.D.Mgr. Štěpánka Klumparová, Ph.D.