Předmět Didaktika FJ III: reflexe pedagogické praxe (ON2306009)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ON2306009 - Didaktika FJ III: reflexe pedagogické praxe, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Sylabus
Les espaces d’apprentissage - la classeLes étudiants - l’apprenant de langueLes enseignants - les acteurs d’enseignementEnseigner oui, mais quoi ? - des contenus aux compétences STAGE PRATIQUE Les espaces d’apprentissage - la classe (Réflexion et évaluation)Les étudiants - l’apprenant de langue (Réflexion et évaluation)Les enseignants - les acteurs d’enseignement (Réflexion et évaluation)Enseigner oui, mais quoi ? - des contenus aux compétences (Réflexion et évaluation)
Literatura
Základní literatura: CUQ, J.-P., GRUCA, I. (2005) : Cours de didactique du français langue étrangère et seconde. Grenoble: PUGCUQ, J.-P. (2003) : Dictionnaire de didactique du français langue étrangère et seconde. Paris: CLE InternationalTAGLIANTE, C. (2006) : La classe de langue. Paris: CLE International Literatura k evaluaci: Libovolný titul z ediční řady Didactique de langues étrangères (CLE International) Doplňková literatura: BERTOCCHINI, P., CONSTANZO, E. (2008) : Manuel de formation pratique pour professeur de FLE. Paris: CLE InternationalBENEŠ, E. (a kol.) (1970) : Metodika cizích jazyků. Praha: SPN(coll.) (2005) Enseigner le FLE - Pratiques de classe. Paris: BelinHENDRICH, J. a kol.: Didaktika cizích jazyků. Praha: SPN, 1988. Dokumenty: Conseil de l’Europe (2001): Cadre européen commun de références pour les langues : Apprendre, enseigner, évaluer.(2013) Rámcový vzdělávací program pro SŠ. Praha: MŠMT(2003) Portfolio européen de langues - lycée. Paris: CIEP/ENS/Didier(2001) Evropské jazykové portfolio pro žáky a žákyně ve věku 16-19 let v České republice. Praha: Fortuna Časopisy: Le français dans le Monde.Cahiers pédagogiquesCizí jazyky
Požadavky
Aktivní účast v kurzu, maximálně 3 absence.Portfolio - reflexe pedagogické praxe.Ústní evaluace teoretických i praktických aspektů výuky na základě portfolia a doporučené literatury (viz literatura) Maximálně tři pokusy na klasifikovaný zápočet.
Garant
Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D.