Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Souvislá praxe pro pedagogy I (ON23142010)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ON23142010 - Souvislá praxe pro pedagogy I, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem tohoto kurzu je seznámit studenty s různými vzdělávacími institucemi. Studenti využívají vědomostí a dovedností získaných v průběhu jejich studia a snaží se podávat profesionální pedagogický výkon.

Sylabus

 Příprava na praxi - výběr instituce, stanovování cílů a časového plánu. příklady institucí - Výzkumný ústav pedagogický, Ústav pro informace ve vzdělávání, Česká školní inspekce, instituce pro vzdělávání dospělých, pedagogicko-psychologické poradny, základní školy, střední školy, volnočasová zařízení atd. Konání praxe - rozsah praxe na vybrané instituci:  min. 20 hodin, zpracovávání portfolií. Rozbor praxe - prezentování portfolií studentů v seminářích, rozbor pedagogické činnosti studentů, doporučení pro další pedagogickou praxi.

Literatura

Čapek, R. Pedagogická praxe pro studenty : (od hospitace k souvislé praxi). Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. Nelešovská, A., Svobodová, J. Pedagogická praxe : praktická příručka určená studentům prezenčního studia oboru učitelství pro 1. st. ZŠ. Olomouc : Univerzita Palackého, 2000. Pedagogická praxe : metodické pokyny. Plzeň : Západočeská univerzita, Pedagogická fakulta, 2000. Podlahová, L. Pedagogická praxe : (průvodce pro současné studenty a budoucí učitele). Olomouc : Univerzita Palackého, 1998.

Požadavky

ZápočetOdevzdání portfolia v elektronické i tištěné podobě ve stanoveném termínu a jeho prezentace na společném semináři na konci semestru.  

Garant

PhDr. Veronika Blažková, Ph.D.