Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika informační a komunikační technologie 05 s reflexí praxe (ON2319902)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ON2319902 - Didaktika informační a komunikační technologie 05 s reflexí praxe, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Sylabus

1. tematický celekÚVOD DO PROBLEMATIKYVýsledky mezinárodních výzkumů, vývoj didaktických postupů v souvislosti s využitím technologií, vliv na vzdělávací politiku, východiska reformy školství, standardy pro žáky a učitele 2. tematický celekOD WEBu 1.0 K WEBu 2.0Vývoj internetu Rozdíly mezi web 1.0 a 2.0 Příklady z praxe Blog, podcast, videocast Víceuživatelská prostředí Síťová generace 3. tematický celek OD ŠKOLY 1.0 KE ŠKOLE 2.0Teoretická východiska výukových teorií v souvislosti s využitím technologií Instruktivní versus konstruktivní přístup (behaviorismus, kognitivismus, konstruktivismus, konektivismus) Co je škola 2.0? Osobní vzdělávací prostředí 4. tematický celek INOVATIVNÍ METODY VYUŽITÍ INTERNETUPortfolio WebQuest Výukové projekty Vyprávění digitálních příběhů Výukové hry 5. tematický celek SEMESTRÁLNÍ PRÁCEPraktické uplatnění internetových nástrojů dle vlastního výběru na vytvoření a publikování vlastního výukového materiálu Prezentace práce v plénu s diskuzí (obhajoba)

Literatura

BRDIČKA, B. Role internetu ve vzdělávání. AISIS, Kladno 2003, ISBN 80-239-0106-0, http://it.pedf.cuni.cz/~bobr/role/. Portály zabývající se danou problematikou - především Učitelský spomocník, RVP.cz, Česká škola, eTwinning ad. Zdroje Internetu odkazované ze stránek kurzu Materiály a soubory předávané v průběhu semestru

Garant

Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D.

Vyučující

Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D.