Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Galerijní animace a muzejní pedagogika 3 (ON9321A33)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ON9321A33 - Galerijní animace a muzejní pedagogika 3, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Ověření nosnosti navrženého modelu edukace v praxi, ve spolupráci s profesionálními týmy partnerských institucí UPM, Galerie Rudolfinum, NG. Určit koncepty, výkladové rámce a funkční slovníky disciplíny VV. Definovat vazby na RVP, oblast Umění a kultura.

Sylabus

Tento kurs se zabývá kritickou reflexí vývojového portfolia studenta v oblasti zprostředkování kulturního artefaktu.

Literatura

HORÁČEK, R. (1998) Galerijní animace a zprostředkování umění. Brno: Akademické nakladatelství CERM. ISBN 80-7204-7. SLAVÍK, J., DYTRTOVÁ, K., FULKOVÁ, M. (2010) Konceptová analýza tvořivých úloh jako nástroj učitelské reflexe. Pedagogika, roč. LX, 2010, str. 223-24. ISSN 0031-3815FULKOVÁ, M., TIPTON, T., ISHIKAWA, M. (2009), Through the Eyes of a Stray Dog: Encounters with the Other (Culture). International Journal of Education through Art. Vol. 5. no 6, 2009, pp. 111-128. ISSN 1743-5234FULKOVÁ, M. (2008), Diskurs umění a vzdělávání/(Discourses of Art and Education). Praha Jinočany: Nakladatelství H&H. ISBN 978-80-7319-076-7FULKOVÁ, M.; TIPTON, T. (2008), A (Con)text for New Discourse as Semiotic Praxis. The International Journal of Art and Design Education, 2008, 27, č. 1. pp. 27-42. ISSN 1476 - 8062 FULKOVÁ, M. (2007), Některá teoretická a metodologická východiska výzkumu ve výtvarné výchově (Some Theoretical and Methodological Assumptions of Research in Art education). In HORÁČEK, R., ZÁLEŠÁK, J. (eds.) Aktuální otázky zprostředkování umění. Teorie a praxe galerijní pedagogiky, vizuální kultura a výtvarná výchova. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy university, svazek č. 101. Brno: Masarykova universita, Katedra výtvarné výchovy, 2007. Str. 177-181. ISBN 978-80-210-4371-8. PLISKA, M., FULKOVÁ, M., KITZBERGEROVÁ, L. (2011) Soukromé kontroverze Edukační program k výstavě Kontroverze/Právní a etická historie fotografie, Controversies/A Legal and Ethical History of Photography. Praha: Galerie Rudolfinum, 7. 9. 2011 - 13. 11. 2011. ISBN 978-80-86443-16-4FULKOVÁ, M., PLISKA, M. (2011) Když se mě zeptají, kdo jsem… Edukační program k výstavě Já, bezesporu/ Educative programme for the exhibition Undeniably Me, Praha: Galerie Rudolfinum, 26. 5. 2011 - 14. 8. 2011. ISBN 978-80-86443-15-7.

Požadavky

Práce na vlastním projektu, sběr materiálu, studium textů, doplňování pracovního portfolia. Vedení reflexivních záznamů, portfolia materiálů. Individuální konzultace: doc. Dr. Fulková a spolupracující instituce.

Garant

doc. PhDr. Marie Fulková, Ph.D.

Vyučující

doc. PhDr. Marie Fulková, Ph.D.