Předmět Markenting ve veřejném a nezisk. sektoru (KKS / 3MNS)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KKS / 3MNS - Markenting ve veřejném a nezisk. sektoru, Cyrilometodějská teologická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Specifika marketingu v neziskovém sektoru, marketingové aktivity (plánování, výzkum, analýza, audit), sestavení marketingového plánu organizace, kontrola plnění marketingového plánu, lidé ve službách - řízení zaměstnanců, spokojenost zákazníka, kvalita služeb, řízení marketingu, vývoj marketingové orientace.
Získané způsobilosti
Student se naučí rozlišit trh ziskový od neziskového a pochopí základní pravidla trhu neziskového.
Literatura
Majdůchová, H. Neziskové organizácie. Bratislava, 2006. Bačuvčík, J. Marketing. Praha, 2011. Hannagan, T. Marketing neziskových organizací. Praha, 1998.
Požadavky
K zápočtu student sestaví a obhájí marketingový plán neziskové organizace.