Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Pedagogická diagnostika (KKV / 6PD)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KKV / 6PD - Pedagogická diagnostika, Cyrilometodějská teologická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Pedagogická diagnostika - historie, paradigmata, pedagogická diagnóza, předmět pedagogickédiagnostiky, proces pedagogické diagnostiky- Strategie v pedagogické diagnostice- Metody v pedagogické diagnostice- Diagnostika jednotlivých oblastí (školní zralost, učitel a žák, autodiagnostika učitele,specifické poruchy chování, specifické poruchy učení, rodinné prostředí, sociální klima školnítřídy, projektivní metody)

Získané způsobilosti

Studenti získají základní znalosti a dovednosti využitelné v pedagogicko-diagnostickém procesu.

Literatura

Hrabal, V., & Hrabal, V. (2002). Diagnostika: pedagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky. Praha: Karolinum. Chráska, M. (1999). Didaktické testy: příručka pro učitele a studenty učitelství. Brno: Paido. Mertin, V., & Krejčová, L. (2012). Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika. Praha: Wolters Kluwer Česká republika. Chráska, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada. Spáčilová, H. (2009). Pedagogická diagnostika v primární škole. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. Dittrich, P. (1993). Pedagogicko-psychologická diagnostika. Jinočany: H&H. Zelinková, O. (2000). Poruchy učení. Praha: Portál. Svoboda, M., Krejčířová, D., & Vágnerová, M. (2009). Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Praha: Portál. Train, A. (1997). Specifické poruchy chování a pozornosti. Praha.

Požadavky

- aktivní účast na seminářích- seminární práce - písemné zpracování úkolu,který bude studentům zadán v prvních vyučovacích hodinách (splnění předem stanovených požadavků pro vzhled práce) a jeho odevzdání v elektronické verzi na Portál UP (včetně oprav) ve stanoveném termínu 31. 12. 2014- úspěšné absolvování závěrečného testu (min. 70%)Student je povinen pracovat se studijní oporou k předmětu po jejím zpřístupnění v e-learningovém prostředí EDIS (edis.upol.cz/cmtf).

Garant

Mgr. Petra Sobková

Vyučující

Mgr. Petra Sobková