Předmět Marketing neziskových organizací (VOS / 2MANO)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu VOS / 2MANO - Marketing neziskových organizací, Cyrilometodějská teologická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Hlavním cílem předmětu je seznámit studenta s pojetím marketingu v neziskové sféře se zaměřením na sociální služby. Cílem je naučit studenta definovat nehmotný produkt a znát specifika neziskového trhu.Inovace předmětu byla podpořena v rámci projektu Podpora mezioborových studií a inovací studijních předmětů na Univerzitě Palackého v Olomouc, CZ.1.07/2.2.00/28.0091.
Získané způsobilosti
Student si osvojí základní dovednosti při sestavování marketingového plánu neziskové organizace, seznámí se se specifiky marketingu služeb, přednostně zaměřených na oblast sociálních služeb a metodami marketingové komunikace. Rovněž pochopí souvislosti mezi marketingem a fundarisingem.
Literatura
Molek, J. Marketing sociálních služeb. Praha, 2009. ISBN 978-80-7416-026-4.Bačuvčík, R. Marketing neziskových organizací. Zlín, 2011. ISBN 978-80-87500-01-9.HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Praha, 1996. ISBN 80-85943-07-7.Kotler, P. Moderní marketing. Praha, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.Koziol, K., Heil, S. Social Marketing. Stuttgart, 2006. ISBN 978-3-7910-2511-7.
Požadavky
ZápočetPodmínky k jeho získání:1. aktivní účast v hodinách2. písemné zpracování zadaného příkladu Student je povinen pracovat se studijní oporou k předmětu po jejím zpřístupnění v e-learningovém prostředí EDIS (edis.upol.cz/cmtf).
Garant
Mgr. Dita Palaščáková
Vyučující
Mgr. Dita Palaščáková