Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Ivrit 3 - konverzace (JUD / IV3K)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JUD / IV3K - Ivrit 3 - konverzace, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Prezentace v powerpointu jako náměty ke konverzaci (izraelské svátky, město v Izraeli, náboženství, populace), jejichž cílem je vytvořit narativ v cizím jazyce na příslušné úrovni, týká se zejména každodenních činností zasazených do širšího společenského kontextu. Dalším cílem prezentací je získávání vědomostí o kulturních reáliích Státu Izrael a průběhu každodenních situací a uvědomění se mezikulturních rozdílů.2. Cvičení ve formě stolních her na slovesný systém, které mají za cíl procvičit všechny doposud probírané slovesné třídy v přítomném, minulém a budoucím čase3. Hraní rolí, jehož cílem je upevnění gramatických struktur a slovní zásoby v moderní mluvené hebrejštině4. Čtení a sumarizace lehkých autentických textů, které mají studentům přiblížit život a společenské dění v současném Izraeli5. Aktivizace již naučených gramatických struktur v kontextu slangu a hovorové moderní hebrejštiny pomocí brainstormingu a clusteringuKlíčová témata probíraná v předmětu: izraelské kulturní reálie se zvláštním důrazem na aktuální společenský kontext

Získané způsobilosti

Studenti jsou schopni jednat v každodenních situacích adekvátně prostředí (setkání se známými i neznámými lidmi, lehčí jednání na úřadech), jsou schopni použít adekvátní gramatické struktury, které jsou vhodné vzhledem k situaci, umějí používat nejběžnější slovesa v přítomném, minulém, a budoucím čase a mluvit o sobě, svém nejbližším okolí a srovnat ho s životem v Izraeli. Zvládají jednoduchým způsobem komunikovat v situacích, které vyžadují znalosti širšího společenského kontextu.

Literatura

CHAYAT, S., ISRAELI, S., KOBLINER, H.. Hebrew from Scratch (Ivrit min haHatchala). Jerusalem: Academon, 2007. ETZION, GIORE. The Routledge Introductory course in Modern Hebrew. Routledge, New York ? London , 2009. Doprovodné internetové stránky. http://www.dictionary.co.il. http://www.my-hebrew-dictionary.com. http://www.safa-ivrit.org. LAVY, JACOB. Langenscheidts Taschen-wörterbuch Hebräisch-Deutsch, Deutsch- Hebräisch. Berlin ? München , 1992. LEVY, JA?ACOV. Oxford English ? Hebrew, Hebrew ? English Dictionary. Jerusalem, 1995. BOLOZSKY, SHMUEL. 501 Hebrew Verbs. Hauppauge, 2008.

Požadavky

Aktivní účast v hodině, příprava na hodinu a adekvátní performance. Sestavení krátké (10 minut) prezentace na libovolné téma, které se prezentuje kolegům. Každý potom může klást otázky k prezentovanému, na které musí tázaný adekvátně reagovat.

Garant

Mgr. Simona Malá

Vyučující

Mgr. Simona Malá