Předmět Informační a komunikační technologie (KAE / IKT)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAE / IKT - Informační a komunikační technologie, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Výběr správného komunikačního a informačního kanálu, porovnání specifik komunikačních kanálů2. Komunikace na sociálních sítích: profesní / akademické sociální sítě, blogy3. Založení a správa webových stránek: doména, Content Management System, hosting, e-mail4. Pravidla správné e-mailové komunikace5. Správa dat pro živnostníky, software as a service6. Vytváření e-portfolií pro sebevzdělávání7. Vzdělávání v 3D virtuálním světě8. Komunikační nástroje pro týmovou spolupráci, sdílení a plánování, kooperativní psaní9. Efektivní vyhledávání informací: historie na webu, tipy pro vyhledávání informací10. Třídění informací: RSS feedy, práce s textemTento předmět vznikl díky projektu CZ.1.07/2.2.00/28.0138 Modularizace manažerského a psychologického vzdělávání na Univerzitě Palackého v Olomouci cestou inovace a propojení ekonomických a psychologických studijních programů.Předmět je součástí manažerského vzdělávání v rámci modulu "MBA".
Získané způsobilosti
Odborné znalosti: Absolvent dokáže vysvětlit aktuální trendy v informačních a komunikačních technologiích. Absolvent zná různé typy aplikací pro správu dat. Odborné dovednosti: Absolvent umí efektivně vyhledávat a třídit informace. Absolvent se umí vhodným způsobem prezentovat na sociálních sítích a webových stránkách, umí správně používat komunikační kanály, zejména pak e-mail.Obecné způsobilosti: Absolvent je schopen týmové spolupráce, plánování a sebevzdělávání pomocí on-line nástrojů.
Literatura
Tapscott, D. , Williams, A. D. Wikinomics. How Mass Collaboration Changes Everything. New York: Portfolio Trade, 2010. http://www.tyinternety.cz/. http://www.tyinternety.cz/. Scott, D. M. The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly. New Jersey:Wiley, 2011. http://mashable.com/. http://mashable.com/. http://readwrite.com/. http://readwrite.com/. Benraouane, S.-A. Guide pratique du e-learning. Paris, 2011. https://mahara.org/. https://mahara.org/. http://www.elearningeuropa.info/. http://www.elearningeuropa.info/. Easley, D.,Kleinberg J. Networks, Crowds, and Markets. Cambridge University Press, 2010. Winder, R. Untagling the web: An Introduction to Internet Research. Center for Digital research, 2007.
Požadavky
Nezbytnou podmínkou pro ukončení předmětu je průběžné plnění všech zadaných úkolů v kontaktu s pedagogem, 80% účast v kurzu a obhájení zápočtové práce. Studentům se doporučuje nosit si do výuky notebook.
Garant
Mgr. Šárka Koníčková
Vyučující
Mgr. Šárka Koníčková