Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing Communications (KAE / MAC)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAE / MAC - Marketing Communications, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Základní pojmy komunikačního procesu- Reklama- Osobní prodej- Podpora prodeje- PR - vztahy s veřejností- Sponzoring- Direct marketing- Komunikační strategie- Nové trendy v marketingových komunikacích

Získané způsobilosti

Student se po absolvování kurzu orientuje v základních pojmech marketingových komunikací. Je způsobilý pochopit základní operace kreativních oblastí marketingových komunikací, zná nástroje a prostředky používané v marketingových komunikací, stejně tak má základní znalosti pro tvorbu komunikačních strategií.

Literatura

PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. Foundations of Marketing Communications: A European Perspective. New York: Financial Times/Prentice Hall, 2005. ISBN 978-0273703860.Foret, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 8072268112.PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.PERCY, Larry. Strategic integrated marketing communications. London: Routledge, 2014. ISBN 9780415822091.DU PLESSIS, Erik. The advertised mind: groundbreaking insights into how our brains respond to advertising. Kogan Page Publishers, 2005. ISBN 978-0749443669.& Bačuvčík, R. Žena a muž v marketingové komunikaci. Zlín: Verbum, 2010. ISBN 978-80-904273-4-1.Bernays, E. L. Crystallizing Public Opinion. London, 2011. ISBN 9781935439264.Osvaldová, B., & Halada, J. Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace. Praha: Nakladatelství Libri, 2007. ISBN 9788072772667.WILCOX, Dennis L, Glen T CAMERON a Bryan H REBER. Public relations: strategies and tactics. New York: Pearson, 2014. ISBN 978-0205960644.

Požadavky

Absolvování písemného testu s účastí ve vypsaném termínu je podmínkou získání zápočtu zároveň s aktivní účastí na seminářích. Minimální hranice pro hodnocení "uspěl" je 60% ze stanoveného maxima dosažitelnosti bodů. V průběhu semestru budou studenti zpracovávat seminární práci na téma, které bude stanoveno v první hodině. Jsou povoleny dvě absence na semináři.Studium probíhá s využitím e-learningového prostředí Moodle. Studenti se do Moodle přihlásí podle návodu na www.kae.cz

Garant

PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.