Předmět Marketingové komunikace (KAE / MAK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAE / MAK - Marketingové komunikace, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Základní pojmy komunikačního procesu- Reklama- Osobní prodej- Podpora prodeje- PR - vztahy s veřejností- Sponzoring- Direct marketing- Komunikační strategie- Nové trendy v marketingových komunikacích
Získané způsobilosti
Student se po absolvování kurzu orientuje v základních pojmech marketingových komunikací. Je způsobilý pochopit základní operace kreativních oblastí marketingových komunikací, zná nástroje a prostředky používané v marketingových komunikací, stejně tak má základní znalosti pro tvorbu komunikačních strategií.
Literatura
Foret, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 8072268112.PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.& Bačuvčík, R. Žena a muž v marketingové komunikaci. Zlín: Verbum, 2010. ISBN 978-80-904273-4-1.Osvaldová, B., & Halada, J. Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace. Praha: Nakladatelství Libri, 2007. ISBN 9788072772667.
Požadavky
Absolvování písemného testu s účastí ve vypsaném termínu je podmínkou získání zápočtu zároveň s aktivní účastí na seminářích. Minimální hranice pro hodnocení "uspěl" je 60% ze stanoveného maxima dosažitelnosti bodů. V průběhu semestru budou studenti zpracovávat seminární práci na téma, které bude stanoveno v první hodině. Jsou povoleny dvě absence na semináři.Studium probíhá s využitím e-learningového prostředí Moodle. Studenti se do Moodle přihlásí podle návodu na www.kae.cz
Garant
PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.