Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Soft Skills - předn. cyklus odborníků 3 (KAE / PCVS3)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAE / PCVS3 - Soft Skills - předn. cyklus odborníků 3, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Počítačová simulaceMetoda výuky rozborem případových studiíÚčast na výuce - 16 hodin za semestrDomácí příprava na výuku - 10 hod. simulace, 10 hod analýza doporučené literatury

Získané způsobilosti

V přípravné části programu studenti v roli začínajících strategických nákupčí absolvují počítačovou simulaci nákupu energie. Nabyté zkušenosti potom aplikují na problematiku: 1. Strategie: Metoda vytvoření a zhodnocení strategie, scénáře, nepředvídané události2. Rozhodování: vyhodnocení informace, předsudky a ovlivnění rozhodnutí, rozhodování za nejistoty, volba manažerské metody, učení se z chyb.3. Spolupráce: politika v rámci firmy, řešení konfliktu, poskytnutí a přijetí kritického feedbacku, nepříjemní spolupracovníci. 4. Měření výkonnosti: systém měření výkonnosti, motivace vnitřní a vnější, odměňováníKurz je realizován v rámci projektu Inovace výuky ekonomických disciplín na Univerzitě Palackého a její propojení s praxí, CZ.1.07/2.2.00/28.0027, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Literatura

Kahneman, Daniel, Lovallo, Dan and Sibony Olivier. (2011). ?Before you make that big decision.? Harvard Business Review 89, no. 6, 50-60. Collis, David J., and Michael G. Rukstad. (2008). "Can You Say What Your Strategy Is?" Harvard Business Review 86, no. 4. Zenger, John H., Folkman, Joseph and Edinger, Scott K. (2011). ?Making Yourself Indispensable.? Harvard Business Review. 89, no. 10, 84-92. Likierman, Andrew. (2009). ?The five traps of performance measurement.? Harvard business review. 87, no. 10.

Požadavky

Přítomnost ve výuce 80 %. Plnění zadaných úkolů v termínu. Aktivní participace.

Garant

doc. Ing. Jaroslava Kubátová, Ph.D.