Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Knižní marketing (KBH / VKM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KBH / VKM - Knižní marketing, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Osnova předmětu:Marketing jako manažerský a společenský proces, základy marketingu (definice, potřeby, přání, poptávka, produkt, trh, kulturní instituce, cílový spotřebitel, segmentace, positioning, marketingový mix, výrobkové strategie, životnost produktu etc.).Marketing služeb. Marketingová komunikace.Vývoj marketingových koncepcí knihy.Marketing knihy v ziskovém i neziskovém sektoru ( v knihovně, knižním obchodu, nakladatelství a dalších kulturních institucích).Kniha jako koexistence artefaktu a zboží.Marketingová propagace knihy a její specifika.Úloha paratextů v literární komunikaci. Zásady tvorby nakladatelských či autorských sekundárních textů knihy.Případové studie.

Získané způsobilosti

Absolventi své poznatky uplatní v nakladatelství, redakci, knihovně, výuce literatury ve škole a dalších institucích, které se zabývají čtenářstvím a literární komunikací.

Literatura

Bramann, K.-W. und kol. ABC des Buchhandles. Würzburg 2001. Behm, H., Hardt,G., Schulz, H., Wörner,J. Büchermacher der Zukunft - Marketing und Management im Verlag. Darmstadt 1999. Halada, J. Člověk a kniha. Praha, 1993. Crha, I., Křížek, Z. Jak psát reklamní text. Praha 1998. Corsten, S. und Kol. Lexikon des gesamten Buchwesens I-VI. Stuttgart 1985, 1989, 1991, 1995, 1999, 2003, 2007. Kottler, P., Armstrong, G. Marketing. Praha 2004. Bartels, A. Vetrieb und Werbung im Buchverlag. Düsseldorf 1991.

Požadavky

Požadavky k zápočtu budou upřesněny v semináři.

Garant

Lenka Müllerová, Ph.D., MBA