Předmět Management kultury 1 (KDU / MK1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDU / MK1 - Management kultury 1, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
V rámci deseti setkání bude realizováno pět přednášek hostů, jimž vždy bude předcházet přípravný seminář, v němž bude daná osobnost více přiblížena a zasazena do kontextu českého kulturního prostředí. Po přednáškách bude vždy následovat diskuse s daným hostem.Výukové termíny:30. 9. - přípravná přednáška - Mgr. Andrea Hanáčková, Ph.D.7. 10. - host Petr Mančal (rozhlasový a divadelní režisér)14. 10. - přípravná přednáška - Mgr. Zuzana Řezníčková21. 10. - host Petr Kiška (produkční ostravského Cooltour)4. 11. - přípravná přednáška11. 11. - Miroslav Bambušek (divadelní dramatik a režisér)18. 11. - přípravná přednáška - Mgr. Jakub Korda, Ph.D.25. 11. - Ivan David (filmové právo)2. 12. - přípravná přednáška - Mgr. Jitka Pavlišová, Ph.D.9. 12. - Štěpán Kubišta (divadelní produkce a management)Doporučená: Dvořák, J. (2005). Malý slovník managementu divadla: příručka pro organizátory, producenty, manažery, produkční, studenty a adepty studia divadla, kultury a umění. Praha: Pražská scéna.Doporučená: Johnová, R. (2008). Marketing kulturního dědictví a umění: [art marketing v praxi]. Praha: Grada Publishing.Doporučená: Bačuvčík, R. (2012). Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Zlín: VeRBuM.
Získané způsobilosti
Student se seznámí se zkušenostmi a požadavky reálné praxe živé kultury v různých oblastech. Pochopí v nich se odehrávající specifické procesy, seznámí se s profesní terminologií. V neposlední řadě má příležitost získat důležité kontakty vhodné pro získání stáže či zaměstnání.
Literatura
Dvořák, J. (2005). Malý slovník managementu divadla: příručka pro organizátory, producenty, manažery, produkční, studenty a adepty studia divadla, kultury a umění. Praha: Pražská scéna. Johnová, R. (2008). Marketing kulturního dědictví a umění: [art marketing v praxi]. Praha: Grada Publishing. Bačuvčík, R. (2012). Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Zlín: VeRBuM.
Požadavky
Podmínkou získání zápočtu je přítomnost na semináři (povoleny maximálně 2 absence) a vypracování závěrečné práce v rozsahu 2-3 normostrany.
Garant
Mgr. Petr Bilík, Ph.D.Mgr. Jakub Korda, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Petr Bilík, Ph.D.Mgr. Jakub Korda, Ph.D.