Předmět Management kultury 3 (KDU / MK3)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDU / MK3 - Management kultury 3, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Obsahem předmětu jsou přednášky či workshopy lektorované osobnostmi z prostředí kulturní praxe (film a televize, divadelní provoz, rozhlas, knižní vydavatelství apod.). Program a lektoři se průběžně obměňují. Dílčími oblastmi zájmu jsou především:- produkce a fundraising- programování v kulturních institucích, akviziční procesy, dramaturgie- právní problematika- distribuce a vydavatelská činnostV případě zahraničních lektorů probíhají přednášky bez překladu.
Získané způsobilosti
Student se seznámí se zkušenostmi a požadavky reálné praxe živé kultury v různých oblastech. Pochopí v nich se odehrávající specifické procesy, seznámí se s profesní terminologií. V neposlední řadě má příležitost získat důležité kontakty vhodné pro získání stáže či zaměstnání.
Literatura
Dvořák, J. (2005). Malý slovník managementu divadla: příručka pro organizátory, producenty, manažery, produkční, studenty a adepty studia divadla, kultury a umění. Praha: Pražská scéna. Johnová, R. (2008). Marketing kulturního dědictví a umění: [art marketing v praxi]. Praha: Grada Publishing. Bačuvčík, R. (2012). Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Zlín: VeRBuM.
Požadavky
Podmínkou k získání zápočtu je předepsaná účast na semináři a aktivní zapojení se do diskuze, vypracování případných zadaných úkolů.
Garant
Mgr. Petr Bilík, Ph.D.Mgr. Jakub Korda, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Petr Bilík, Ph.D.Mgr. Jakub Korda, Ph.D.