Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Management kultury 4 (KDU / MK4)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KDU / MK4 - Management kultury 4, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Obsahem předmětu jsou přednášky či workshopy lektorované osobnostmi z prostředí kulturní praxe (film a televize, divadelní provoz, rozhlas, knižní vydavatelství apod.). Program a lektoři se průběžně obměňují. Dílčími oblastmi zájmu jsou především:- produkce a fundraising- programování v kulturních institucích, akviziční procesy, dramaturgie- právní problematika- distribuce a vydavatelská činnostV případě zahraničních lektorů probíhají přednášky bez překladu.

Získané způsobilosti

Student se seznámí se zkušenostmi a požadavky reálné praxe živé kultury v různých oblastech. Pochopí v nich se odehrávající specifické procesy, seznámí se s profesní terminologií. V neposlední řadě má příležitost získat důležité kontakty vhodné pro získání stáže či zaměstnání.

Literatura

Dvořák, J. (2005). Malý slovník managementu divadla: příručka pro organizátory, producenty, manažery, produkční, studenty a adepty studia divadla, kultury a umění. Praha: Pražská scéna. Johnová, R. (2008). Marketing kulturního dědictví a umění: [art marketing v praxi]. Praha: Grada Publishing. Bačuvčík, R. (2012). Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Zlín: VeRBuM.

Požadavky

Podmínkou k získání zápočtu je předepsaná účast na semináři a aktivní zapojení se do diskuze, vypracování případných zadaných úkolů.

Garant

Mgr. Petr Bilík, Ph.D.Mgr. Jakub Korda, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Petr Bilík, Ph.D.Mgr. Jakub Korda, Ph.D.