Předmět Hudební management (KMU / MK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMU / MK - Hudební management, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1) Kultura, kulturní dění, hudební aktivity - zařazení do komplexu kulturního dění2) Plánování3) Organizování4) Rozhodování5) Kontrola6) Komunikační proces7) Public relations, image společnosti8) Finanční zdroje
Získané způsobilosti
Student se naučí rozpoznávat procesy organizace a realizace hudební aktivity, včetně zasazení do reálného prostředí. Bude se orientovat v kulturním dění z pohledu organizátora akce. Získá znalost typů propagace vhodných pro hudební projekty a taktéž dokáže navrhnout možnosti finanční podpory neziskových aktivit.Zásadní přínos spočívá v rozpoznání manažerských dovedností, a to v několika úrovních.
Literatura
HAMERNÍKOVÁ, B. Kultura a masmédia v tržních podmínkách. Veřejná podpora a alternativní zdroje financování. Praha: VŠE,1995. BĚLOHLÁVEK, F., KOŠŤAN, P., ŠULEŘ, O. Management. Brno : Computer press, , 2006. CHMEL, Z. Propagace, public relations, media. Brno: Ante, 1997. GOMBRICH, E., H. Příběh umění. Praha: Odeon, 1992. FTOREK, J. Public relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Praha: Grada, 2007.
Požadavky
- absolvování semináře- vypracování plánu propagace neziskové aktivity
Garant
Mgr. et Mgr. Michaela Vaněčková