Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Politický marketing a volební kampaně (KPE / PMVK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPE / PMVK - Politický marketing a volební kampaně, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- TEORIE A KONCEPTY POLITICKÉHO MARKETINGU.- POLITICKÝ MARKETING A POLITICKÝ TRH- MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE. MARKETING VE VLÁDĚ.- POLITICKÝ MARKETING A DEMOKRACIE?- KAMPANĚ V ČR: JAK SE DĚLÁ KAMPAŇ?- PŘÍPRAVA INFORMACÍ PRO MÉDIA. JAK PRACOVAT S MÉDII?- JAK SE DĚLÁ PR? PRAKTICKÉ VYUŽITÍ PR V KOMERČNÍ SFÉŘE.

Získané způsobilosti

Student si osvojí znalosti marketingového procesu a jeho jednotlivých fází: průzkumu trhu, segmentace, zacílení a umístění a studenti budou mít možnost seznámit se s marketingovými postupy vedení volebních kampaní v těchto fázích.Z hlediska praktického dopadů kampaní a politického marketingu bude věnován prostor také problematice vztahu marketingu a demokracie, roli médií, informačních technologií a osobností v kampaních.

Literatura

Bradová, E. (2005). Od lokálních mítinků k politickému marketingu: teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní. Brno: Masarykova univerzita. Mezinárodní politologický ústav. Jennifer Lees-Marshment. (2009). Political marketing and its application. & Šaradín, P. (2007). Politické kampaně, volby a politický marketing. Olomouc: Periplum. Bradová, E. a kol. (2008). Negativní kampaně a politická reklama ve volbách. Chytilek, Roman, Otto Eibl, Matušková Anna a kol. (2010). Teorie a metody poltického marketingu. Ronald A. Faucheux. (2003). Winning Elections: Political Campaign Management, Strategy and Tactics.

Požadavky

Výuka probíhá formou nepovinných přednášek (90 min) a povinných seminářů (90 min), které se uskuteční jedenkrát za dva týdny. Semináře tematicky navazují na předchozí přednášku a jejich cílem je prohloubení znalostí studentů v dané problematice prostřednictvím vyargumentované diskuse, kritické reflexe přečtených textů a jiných cvičení zadaných vyučující. Zápočet bude udělen na základě splnění seminárních povinností. Nesplnění některé z povinností pro udělení zápočtu znamená nepřipuštění studenta ke zkoušce. Zkouška bude udělena po získání zápočtu a úspěšném absolvování závěrečného testu, jež bude ověřovat znalosti z přednášek, seminářů a zadané četby.

Garant

Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.