Předmět Francouzský marketing 1 (KRF / FMK1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRF / FMK1 - Francouzský marketing 1, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Komunikační kanály2. Copy strategie, star strategie3. Push promotion4. Pull promotion
Získané způsobilosti
Studenti v průběhu studia předmětu získají znalosti a dovednosti v následujícím rozsahu, které budou schopni prokázat při ukončení předmětu v rámci kontroly studiStudenti umí popsat základní terminologii marketingové komunikace ve francouzském jazyce.
Literatura
Kotler, P., Keller, K., Manceau D., Dubois B. Marketing, management. Paris, 2009. Pastore-Reiss, E. Le marketing durable. Paris, 2006. Soulez, S., Halla, S., Himber, T. Exercices de Marketing : Marketing stratégique, Comportement de l acheteur et gestion de la relation client Marketing opérationnel. Paris, 2012. Ducreux, J.-M. Le grand livre du marketing: Connaitre pour comprendre, Positionner pour durer, Concevoir pour convaincre, Déployer pour réussir. Paris, 2011. Sanjaume, A., Caplier, A. Marketing comportemental. Paris, 2010.
Požadavky
Podmínkou úspěšného ukončení kurzu je aktivní účast a splnění všech požadavků stanovených vyučujícím.
Garant
doc. Mgr. Jaromír Kadlec, Dr.Mgr. Šárka Koníčková
Vyučující
Dr. François CassiereDr. Patrick Ralet