Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Francouzský marketing 2 (KRF / FMK2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRF / FMK2 - Francouzský marketing 2, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Struktura obchodní schůzkyRůzné strategie a taktiky používané při vyjednáváníPříprava na jednání a vyjednávání v týmuVyjednávání s různými typy vyjednavačů

Získané způsobilosti

Studenti v průběhu studia předmětu získají znalosti a dovednosti v následujícím rozsahu, které budou schopni prokázat při ukončení předmětu v rámci kontroly studia.Studenti znají teorii techniky vyjednávání na obchodní schůzce.

Literatura

Kotler, P., Keller, K., Manceau D., Dubois B. Marketing, management. Paris, 2009. Pastore-Reiss, E. Le marketing durable. Paris, 2006. Soulez, S., Halla, S., Himber, T. Exercices de Marketing : Marketing stratégique, Comportement de l acheteur et gestion de la relation client Marketing opérationnel. Paris, 2012. Ducreux, J.-M. Le grand livre du marketing: Connaitre pour comprendre, Positionner pour durer, Concevoir pour convaincre, Déployer pour réussir. Paris, 2011. Sanjaume, A., Caplier, A. Marketing comportemental. Paris, 2010.

Požadavky

Podmínkou úspěšného ukončení kurzu je aktivní účast a splnění všech požadavků stanovených vyučujícím.

Garant

doc. Mgr. Jaromír Kadlec, Dr.Mgr. Šárka Koníčková

Vyučující

Dr. François CassiereDr. Patrick Ralet