Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Francouzský marketing 4 (KRF / FMK4)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRF / FMK4 - Francouzský marketing 4, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. E-Marketing a jeho cíleon-line marketingové strategietvorba cenzajištění distribuceinformace o zákaznících2. Internetová podpora prodejepropagacereklamní bannerysledování návštěvnostireference

Získané způsobilosti

Studenti v průběhu studia předmětu získají znalosti a dovednosti v následujícím rozsahu, které budou schopni prokázat při ukončení předmětu v rámci kontroly studia: Studenti umí navrhnout e-marketingové strategie a vysvětlit specifika internetové podpory prodeje ve francouzském jazyce.

Literatura

Volle, P., Isaac, H. E-commerce. Paris, 2011. Lannoo P., Ankri C. E-marketing et e-commerce. Ivry-sur-Seine, 2009. Stenger, T., Bourliataux-Lajoinie S. E-marketing & e-commerce - Concepts, outils, pratiques. Paris , 2011. Soulez, S., Halla, S., Himber, T. Exercices de Marketing : Marketing stratégique, Comportement de l acheteur et gestion de la relation client Marketing opérationnel. Paris, 2012. Ducreux, J.-M. Le grand livre du marketing: Connaitre pour comprendre, Positionner pour durer, Concevoir pour convaincre, Déployer pour réussir. Paris, 2011.

Požadavky

Aktivní účast na výuce, napsání zápočtového testu.

Garant

doc. Mgr. Jaromír Kadlec, Dr.Mgr. Šárka Koníčková

Vyučující

Dr. François CassiereDr. Patrick Ralet