Předmět Francouzský marketing 5 (KRF / FMK5)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRF / FMK5 - Francouzský marketing 5, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Metody zákaznického servisuservis na Internetu,synchronní a asynchronní servis2. Typy RozhraníBusiness to Consumer (B2C)Business to Business (B2B)Electronická data
Získané způsobilosti
Studenti v průběhu studia předmětu získají znalosti a dovednosti v následujícím rozsahu, které budou schopni prokázat při ukončení předmětu v rámci kontroly studia: Studenti umí aplikovat metody zákaznického servisu ve francouzském jazyce.
Literatura
Volle, P., Isaac, H. E-commerce. Paris, 2011. Lannoo P., Ankri C. E-marketing et e-commerce. Ivry-sur-Seine, 2009. Stenger, T., Bourliataux-Lajoinie S. E-marketing & e-commerce - Concepts, outils, pratiques. Paris, 2011. Soulez, S., Halla, S., Himber, T. Exercices de Marketing : Marketing stratégique, Comportement de l acheteur et gestion de la relation client Marketing opérationnel. Paris, 2012. Ducreux, J.-M. Le grand livre du marketing: Connaitre pour comprendre, Positionner pour durer, Concevoir pour convaincre, Déployer pour réussir. Paris, 2011.
Požadavky
Aktivní účast na výuce, napsání zápočtového testu.
Garant
doc. Mgr. Jaromír Kadlec, Dr.Mgr. Šárka Koníčková
Vyučující
Dr. François CassiereDr. Patrick Ralet